vad tycks?

Jag ska äntligen beställa mina älskade leopard uggs men när man ändå ska skicka efter ett par skor kan man ju kika rundor efter några fler sorters skor=)

Är det något jag skulle behöva är det ett par svarta högklackade stövlar.

Hittade 2 par som jag tyckte var snygga, men vet inte om jag tycker de är lite väl plastiga.

Vad tycker ni??

dessa första gillade jag nog bäst





Dessa är redan lagda i varukorgen o ska inhandlas inom kort. Skrev om de förra året osså men de hade ej min storlek då.




SJUKT billiga skor men frakten blir ju en del. Så tänkte att om alla som vill beställa skor därifrån beställer ihop blir inte frakten lika dyr. Vad sägs?

adressen till butiken är www.urbanog.com och just nu i skrivande stund ligger dollarn på 7,2 ifall ni vill räkna ut hur mycket skorna kostar i svenska kronor.

Jag vill beställa mina skor så fort som möjligt så e ni sugna här av er snarast=P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ohh massa skor där=) skulle säkert kunna hitta nåt=)

Vad ligger frakten på då? betalar man 1 frakt oavsett hur många man beställer?

2009-09-16 @ 10:04:20
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken bra och roligt blogg du har, följt dig länge nu :)

2009-09-16 @ 10:36:42
Postat av: Pernilla

Har du koll på hur storlekarna funkar?? hittat med vissa finns bara i vissa storlekar kvar

2009-09-16 @ 11:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0