Värsta jag hört!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pratade med en vän idag på msn och jag frågade henne om hon fått något jobb ännu. Hon sa att hon fått ett jobb men hon vägrade ta det. Först tänkte jag att va trög hon e, ett jobb är ju ett jobb och alltid en början. Har man jobb så är det oftast lättare att hitta ett nytt. Ändrade dock mig när hon berättade varför hon ej ville ha jobbet.

Ni kommer inte tro era ögon när ni läser detta. Jag är fortf i chock!!!

Det var en klädesbutik hon sökt jobb i och på arbetsintervjun hade de sagt till henne att hon inte var size mini direkt och de bör man ju va om kläderna ska sitta snyggt. Fattar ni?????? Och det slutar ej där. De hade också sagt att dom absolut inte ville ha henne igentligen men att om det inte kom någon med bättre erfarenhet så visst. Men om det skulle komma någon och söka sen när hon blivit anställd som dom skulle gilla mer så fick hon va beredd på att gå!

Hur kan en arbetsgivare sitta och säga dessa grejerna till en helt normal tjej? Denna tjejen har ett sådant fint leende att vem som helst hade blivit glad att bara se henne. Hon är inte ett dugg tjock, ok kanske inte Viktoria Beckham men absolut inte tjock så att de ens påpekar det är helt ofattbart.

Är fortf i chock och har lust att gå dit o ge chefen en stor fet smäll.

Inte för jag någonsin handlat på Boomerang men lär ALDRIG göra det efter detta. Tänker inte sponsra ett företag med sånna anställda. Hon borde fan anmälas.

Jonathan tyckte jag skulle skriva att det gällde klädesbutiken Boomerang på Väla i Helsingborg. Det skulle tydligen ge fler träffar på google och han skulle också länka till detta inlägget. detta ska de ej komma undan med!


Vill de man ska se ut såhär fär att kunna använda deras kläder eller???
Jävla IDIOTER!!!




ARG!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fy faaan va dåligt!!! Förstår att hon inte ville ha jobbet!!

2009-09-03 @ 13:59:06
Postat av: Jonathan

Det här var ju helt jävla sjukt! Jag ska länka till din blogg. Redigera den gärna så att du får med att det är Boomerang i Helsingborg och deras adress, så kommer det här högre upp i Google sökningar.



För jävligt det här! Sånt ska dom inte komma undan med.

2009-09-03 @ 14:52:06
URL: http://sorum.se
Postat av: charlotte

jävla as.hade lätt anmält dom!!!!

2009-09-03 @ 15:16:26
Postat av: h

jag sprider ordet!

2009-09-03 @ 15:35:52
Postat av: Catti Lang Unenge

Hej Annika,



Läste inlägget ovan och blev förskräckt, såhär ska det verkligen inte gå till! Jag är en av de ansvariga på Boomerang och vill gärna komma i kontakt med din kompis för att reda ut vad som har hänt.



Med Vänlig Hälsning,

Catti

2009-09-03 @ 15:42:07
URL: http://www.boomerang.se
Postat av: Anonym

Jag har jobbat på Boomerang både i city o på Väla i lite mer än 1 och ett halvt år och skulle inte jobba kvar där om deras värderingar vore så förvrängda! Vi vänder oss till alla oavsett nationalitet eller storlek. Det är troligen en person som av andra skäl inte passar in i vår personal och blivit lite små bitter. Varken vår chef eller våra butiksansvariga skulle häva ur sig något så orespektabelt till en person som sitter på en intervju och vill tjäna företaget, vi är tacksamma för att folk har intresse och skulle inte förolämpa dem på det viset!

2009-09-03 @ 16:30:03
Postat av: annika

anonym: för det första förstår jag inte att du e så feg o inte skriva vem du är.

Men du menar på allavr att jag sitte ro ljuger??? O att min vän ljuger? Varför skulle hon göra det. Hon fick ju jobbet men vill absolut ej ha det efter det de sa.

Hon hade passat väldigt myk bättre in i den butiken än många andra man ser när man går förbi.

Tydligen har du fel ang dina chefer för såhär gick det till och hon har hört sen innan att de var dumma i huvudet på det stället men hon ville bilda sig en egen uppfattning och vilken uppfattning hon fick!!! holy smoke!

2009-09-03 @ 16:39:13
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: josefina

jag länkar på min blogg med för detta e heeeelt sjukt. Hoppas verkligen inte det är sant!

2009-09-03 @ 16:51:16
URL: http://josefinawinbo.blogg.se/
Postat av: Mimi

Det var fannnnnnnnnnnnnn det sjukaste jag hört pålänge. Hoppas att det inte e sant för då undrar jag vart världen e påväg, sååååå sjukt alltså.... Stakars tjej säger jag bara

2009-09-03 @ 16:59:33
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/
Postat av: erika

Fy fan vilken jävla idiot! Shit vad arg man blir! Kommer ju ALDRIG sätta min fot där någonsin igen! Inte för att jag gör de nu heller men ändå.. Dom har ju tydligen inte kläder som sitter bra på min size några storlekar större än mini röv ändå.. Helt ärligt så borde hon kontakta tidningen! Skandal!

2009-09-03 @ 17:45:46
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt!

2009-09-03 @ 18:11:10
Postat av: Mia

Alltså hoppas inte han/hon kallar sig för chef för va fan är han/hon för förebild till sin personal i så fall?!! En fråga bara, säljer dom bara kläder i XS&S där då? Näääe visst gör dom inte det, men varför har man då större storlekar om man inte vill att folk with size over S ska bära deras kläder??!!!

Ta INTE jobbet, det är inte värt det!! Skulle gärna vilja veta vad arbetsgivaren har själv för storlek.

AAAAAAAAAARRRRH!

2009-09-03 @ 19:11:02
Postat av: Annika.Birkvig

Helt klart ska hon anmäla dem.. Jag ska sprida detta till alla jag känner, så e de ju slut handlat där.. Hälsa din stackars vän.. Kramiz på er.

2009-09-03 @ 19:12:29
Postat av: Catti Lang Unenge

Hej, igen,

Som sagt, be väldigt gärna din kompis kontakta mig så vi får reda ut vad som hänt.



Vänligen

Catti

2009-09-03 @ 19:16:54
URL: http://www.boomerang.se
Postat av: Anna olbers

Tänkte inte på att fylla i namnet i förra inlägget. Som sagt jag jobbar nära de personer som det diskuteras om och ville bara att ni skulle få en bild från den andra sidan.. De ord som hon använt sig av för att beskriva intervjun, tycker jag känns väldigt orättvisa och lustiga men som sagt be din vän kontakta Boomerang istället som ni fått direktiv om och be henne stå för sin sak isf. Sedan vill jag bara tillägga att företaget köper in större kvantiteter av stl. medium och large och 38 och 40 än stl. xs och s. och att vi som jobbar där har blandade stl från 34 upp till stl 38...

2009-09-03 @ 20:36:59
Postat av: Pehpsii

haha jag gillar att hon skriver "oxh upp till storlek 38" som om det skulle vara någon monstersize. Tycker mer det bekäfter tankegången isf.

Även skoj att de skulle insinuera att du skulle ljuga. Vadfan skulle det gynna dig/din kompis? Jag är inte förvånad heller, jag blev bemött med massor av snea blickar och äve b småfnitter när jag frågade om en storlek 40 en gång och bad dem fara och flyga och sket i att handla där efter det så jag är INTE förvånad.

2009-09-03 @ 21:39:49
URL: http://pehpsii.blogspot.com
Postat av: Helle

Anna olbergs: vaddå, skulle 38 vara stort? Usch för boomerang. Ska länka vidare.

2009-09-03 @ 21:40:36
Postat av: Sophie Stensson

Catti Lang Unenge: Du borde skämmas över dina anställda, särskilt Anna Olbergs och hennes brilljanta kommentar och agerande: "vi som jobbar där har blandade stl från 34 upp till stl 38", att denna mycket kloka Anna Olbergs kläcker ur sig att Annika & hennes vänninna ljuger samt att hon överhuvudtaget lägger sig i diskussionen. Hon bekräftar bara att ni har sjuka ideal och att detta MÅSTE gå vidare med.

Har handlat mycket där men nu är det definitivt slut med det.

2009-09-03 @ 21:53:18
Postat av: Fia

Usch känns trist, har oftast storlek 40, har aldrig kännt mig stor.. Förrens nu, idag, efter att ha läst ditt inlägg hur man kan bli behandlad om man inte är pinnsmal samt kommentaren från Anna Olbergs. Tack för knäckt självförtroende, Anna!

2009-09-03 @ 21:57:01
Postat av: diddy

you go girl!

2009-09-03 @ 22:12:53
Postat av: Anonym

Skönt och se att du kämpar för orättvisa, du har fått myk stöd så det bara och kämpa vidare. Det märks att dom är rädda för dålig PR man ska kunna stå för det man har sagt. Jag menar det e väl ingen som erkänner att man skulle ha sagt något sånt? så nu kommer det att stå emot hennes ord och deras. Det e väldig tråkit och höra men sammtidigt väldigt intressant att det har fått uppmärksamhet jag tror inte att det kommer att sluta här.

2009-09-03 @ 22:51:04
Postat av: annika

catti: jag har mailat dig. har du ej fått det?



Mvh annika

2009-09-03 @ 23:29:32
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Johan

Kul att se att det bara är tjejer som skriver här. Så rädda för sitt yttre. Det är en klädbutik. Självklart vill man ha någon som kan passa i kläderna, någon som er bra ut. Det är ett faktum, alla ni som känner tjejen ställer upp. Hade det vart någon annan random brud hade ni inte brytt er ett skit utan bara skrattat. Alla ni älskar att visa er på krogen/festen med det nyinköpta plagget som för nån månad sedan var för litet, nu sitter den tight.



Ni är patetiska hycklare. Finns inget som är så skrattretande som tjejer som på en blogg krigar för rättvisan för en tjej som inte är supersmal men som i verkliga livet gör att för att bli smal/smalare och pekar och fnissar med tjejkompisen på cafét åt den mulliga tjejen i lite för tighta kläder.



Seriöst, ni gör allt för att pusha upp era bröst som ni inte har, skaffar inlägg för att ni mår dåligt över era bröst och sen denna dubbelmoral. Skrattretande.



"Kvinnor måste ha mer rätt, kvinnor måste ha mer plats i världen!". Fine, det tycker jag också. Men om ni själva föraktar er så jävla mycket, tror ni männen kommer ge er mer respekt? Dom kommer bara vilja trycka sin kuk hårdare i er stjärt och dra er i håret och känna makt.



Slutligen, för att citera Barney i "How I Met Your Mother"..... TRUE STORY.



Eat it.



/J

2009-09-04 @ 02:54:12
Postat av: Johan

Update:



Läste inte alla inlägg innan jag skrev mitt svar.



Boomerang-anställda reagerar. Kul, bryr dom sig egentligen? Tveksamt. Nu handlar det om negativ publicitet vilket dom förfarar sprider sig till konsumenterna. DÅ agerar man. Helt ärligt, hur många klädbutiker runt om i Sverige eller andra länder kan du på rak arm komma på som har haft mulliga eller feta tjejer? Ingen. Har du någonsin sett reklam för något större etablerat klädmärke som använder en mullig eller fet tjej i sin reklam för sina kläder, parfym etc? Nä, precis. För det säljer inte.



Vi lever in en värld av konsumtion. DU hade inte gått till en butik som enbart hade haft mulliga tjejer i sin tv-reklam bara för att kolla om de hade samma snygga plagg i din storlek. BULLSHIT.



Vi människor ÄR ytliga. Inte fan går du fram till den blyga/småfula/feta killen på krogen och tar kontakt i hopp om att han är en underbar kille med alla de egenskaper du söker. Bullshit. Du vill ha en snygg kille som ser lite farlig ut. Merparten av alla tjejer tycker och tänker så här precis om vi killar vill ha en tjej med fast, snygg, smal kropp.



Tror du grotttmänniskorna kämpade för förtrycket av tjocka tjejer i grottorna? Tveksamt. Det är ett primitivt beteende. Även om personen i Boomerang-butiken agerade som en ALU-anställd så vet vi att denna kvinna hade avfärdats med största sannolikhet ändå, dock på ett professionellt sett.



Tänk McDonalds. Hur ofta ser du feta och fula tjejer i kassan? Det är fan ändå McDonalds. De fula och feta tjejerna sjunger kör, jobbar amdinistrativt och är världens underbaraste MÄNNISKOR men inte fysiskt. Vi vill ha fysiskt när vi handlar. Så är det bara. Så sluta spela Greenpeace. Jag spyr på er precis som ni hade spytt på samma människor ni inte kände.



Eat it.



/J

2009-09-04 @ 03:10:03
Postat av: Mia

Hahahahaahaha alltså Johan vilken bitterf*tta du verkar vara, kanske med en aning dåligt självförtroende..?! Kan inte sluta skratta.. Varför skulle inte en tjej med kanske stl 40-42 passa i sina kläder????? Think about it!

2009-09-04 @ 06:26:17
Postat av: Anonym

Hahahahaahaha alltså Johan vilken bitterf*tta du verkar vara, kanske med en aning dåligt självförtroende..?! Kan inte sluta skratta.. Varför skulle inte en tjej med kanske stl 40-42 passa i sina kläder????? Think about it!

2009-09-04 @ 06:26:52
Postat av: Sophie Stensson

JOhan: Jag känner inte tjejerna i fråga och tror inte alla som reagerat gör de heller.

2009-09-04 @ 07:56:04
Postat av: Vera

Haha, sitter här och tänker på allt Johan skrivit, haha jag dör... Sj är jag den tjejen med för många kilon, som dock blev uppraggad av många killar och slutligen älskad av en underbar kille som jag än i dag delar hus och liv med och du mina kläder passar fint på min stora rumpa... tråkigt va!! du sitter här och totalt trycker ner alla tjocka tjejer.. Jag skulle tippa på att trots mina alla kilo så e jag grymt mycket snyggare än vad du e.. tyvärr.. så kör du ditt grott snack så lever vi i verkligenheten...



Sen till kommentaren om Boomerang, Butiksansvarig skriver att det handlade inte om utseendet utan hon passade inte in av andra orsaker?? Skulle vara kul och få veta vad orsakerna var då faktiskt... Nää stå på er tjejer, och glöm inte äta, det finns väl inget bättre =)

2009-09-04 @ 10:09:08
Postat av: annika

johan: Tycker du jag e tjock?? för hon är i samma storlek som mig. ok lite större bröst bara men annars i samma size som mig o om du tycker jag e tjock då är det något fel på dig. JAg har jobbat i butik o passade in hur bra som helst! handlar väl inte om hur stor man är? har väl mer med social komepetens o utstrålning o göra. o ingen vet vem den här tjejen är då jag ej sagt namn så inte alls så att tjejkompisarna gaddar ihop sig. Du vekar vara en bitter man med dåligt självförtoende!!!!

2009-09-04 @ 10:45:47
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Till Johan och butiken

Till Johan: Du har verkligen INGEN koll på verkligheten. Först och främst finns de många märken som använder sig av större modeller idag ex DOVE använder sig endast av vanliga normala (i tv-världen kraftiga) tjejer med celluliter. De är bara sista årtiondena de varit populärt att vara Size 0. Jag syftar på ditt absurda exempel om stenåldern att dessa grottmän ALDRIG skulle vara intresserade av en size noll kvinna. Jag kan lova dig att de ALDIRG hade varit intresserade av ett benrangel i sin lilla koja. De hade trott att hon var döende och hade lämnat henne från flocken eller möjligtvis försökt få henne ”frisk”. Längre fram i tiden var det tom status och klass om en kvinna vägde lite mer och hade kurvor. Ser man på konstvärk med nakna kvinnor är det mkt sällan man finner dessa smala, utan snarare mulliga och därmed större än storlek 40. Du säger även att alla män vill ha smala/tighta tjejer. Många män vill ha hälsosamma kvinnor, och att vara storlek 40 innebär definitivt inte att vara ohälsosam – snarare tvärtom (sen är smaken verkligen som baken, några kraftiga några beniga). Vad gör du om du får en livshotande sjukdom som cancer och är storlek 0? Förmodligen dör pga fettbrist innan sjukdomen tar kol på dig. Sist men inte minst Johan; Vad hade kvinnor VS män med de här att göra? Medan ni män är ute och slåss så håller vi kvinnor en viktig konversation här. De flesta män har respekt för kvinnor och de som inte har är dem som är om dig, som tror i sin vildaste fantasi att alla anställda på MC-donalds är modeller eller grundar sina åsikter på ngn slags felaktig föreställning av verkligheten. Så lillpojken..leta du upp din slitztidning och fortsätt där du slutade..för ngn annan tidning förstår man ju att du inte läst. Jag säger som så här "han kan inte ha några studielån precis”.



Boomerang: man får inte glida från ämnet och låta Boomerangs beteende hamna i skuggan av Johans patetiska inslag. De är sorligt att butikschefen beter sig så här. Jag vet personligen tre tjejer som jobbar i denna butik - och de stämmer, alla är smala. Man kan tycka de är tråkigt för Bommerangs sida att de inte anställt en butikschef som har mer känsla och förståelse för serviceyrket. Det handlar inte bara om att behandla sina kunder väl, utan även sina anställda. Så som cheferna behandlar sina anställda kommer de behandla sina kunder. Kanske därför tidigare skribent/kund inte kände sig välkommen då hon glatt trampade in i butiken i stolek 40 och valde att vända om. Chefernas värderingar genomsyrar företaget och det märks tydligt här då tom en anställd försöker hjälpa företaget ur denna kniviga situation (de märkte vi ju alla hur bra de gick!)! Har alltid undrat varför Boomerang aldrig har några konsumenter i sin butik, men nu förstår jag. Man hoppas verkligen att Boomerang försöker gottgöra detta..även om kvinnan i berättelsen inte kommer må speciellt mkt bättre så kan man ju önska att butikschefen kommer få sota för detta. Om hon inte får de så visar ju Boomerang hela Nordvästa Skåne (med sin stora population/kundgrupp) att de inte bryr sig om diskrimineringar som dessa! /Från en tjej som är Size 0 och aldrig mer kommer sätta sin fot i den butiken.

2009-09-04 @ 11:44:09
Postat av: Emil

Johans hiss går nog inte enda upp...

2009-09-04 @ 11:46:50
Postat av: Catti Lang Unenge

Hej Annika,

Jag har fått ditt mail. Be gärna din väninna att kontakta mig.



Vänligen

Catti

2009-09-04 @ 12:35:24
Postat av: Sandra

Nää fy fan... asså Johan, om du nu spyr av att läsa bloggar som denna... Hur FAN pallar du då lägga ner energi på att BÅDE läsa den och sen även KOMMENTERA den?

Sådana som du borde få en fet smäll så du kommer ner på jorden igen! Dina värderingar é ju helt sjuka!!

Hoppas verkligen att Boomerang i HELSINGBOR (på VÄLA centrum) får ta sitt straff för en sån här idiotisk behandling av sin EGNA kunder! Otroligt pinsamt att va i butikschefen nu... och de ska du fan ha!! Ska ALDRIG mer handla kläder av er, och detta ska verkligen spridas!



Till dig stackars människa, som fick detta kastat i huvudet på arbetsintervjun: Du är alldeles för bra för dem!

2009-09-04 @ 14:51:11
Postat av: Martin

Är johan den blyga/småfula/feta killen på krogen? På hans sätt att uttrycka sig kan man ana lite (läs Mycket) kvinnoförtryck, undrar lite hur relationen till hans mor är.

Tycker det är bra att Boomerang Catti är väldigt angelägen av att komma i kontakt med... Ja, låt oss kalla henne Brud-X :)

Stå på er, Fight the power!

2009-09-04 @ 15:26:01
Postat av: ida

hahhaah förlåt om jag skrattar JOHAN men jag ser mig dig framför mig haha! För det första, NÄÄÄÄR fick du LIGGA sist? jivlar så bitter du är!!

Jag kan förstå lite vad du menar med det du säger (Håller dock inte med!!) MEN måste du säga det på det jävla viset ?! Har du ingen gnutta respekt i kroppen???



-Dom kommer bara vilja trycka sin kuk hårdare i er stjärt och dra er i håret och känna makt.



Man satte ju för fan colan i halsen är man läste det. Kände du dig manligare av det??

Och detta är egentligen så dumt av mig för detta är precis det du vill att man ska kommentera det du skriver.. Tragiskt men jag kunde inte låta bli !

det finna ONLINE dateing sök dit istället.



så över till det riktiga samtalsämnet,

I grund och botten så handlar detta om att DOM kunde ha gett tusan i att förklara för henne om och om igen att hon inte DÖG för jobbet eller att hon inte hade de rätta måtten.

För JÄVLA dåligt!!! Usch!!!

2009-09-04 @ 20:00:02
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: therese

Till Johan har jag bara ett par saker att säga.. För det första.. Jag bryr mig om mitt utseende, jobbar i butik och är smal (xs).. Det innebär inte att jag är ytlig. Det skulle aldrig falla mig in att dömma någon annan efter dens utseende. Visst kan jag också reagera och tycka att något är mindre snyggt ibland.. Jag är ju inget under.. Men jag går inte och snackar skit om den personen eller behandlar den personen på ett annat sätt för det! I butiken jag jobbar går vi upp till storlek 40 men min chef har till och med sagt att det skulle vara kul att ha en större person i butiken för att visa motsatsen mot det du just påstår.. att man är precis lika snygg i våra kläder fast än man är lite större! Det finns ju modeller för olika kroppar! Jag har dessutom sett större personer jobba i butik så redan där faller du ju.. Och som någon annan sa Dove har börjat använda sig av större modeller..



Sen det du babblar om på krogen.. Nej, jag kanske inte går fram till en kille som jag inte tycker ser bra ut på krogen men kommer den killen fram till mig så är jag väl lika trevlig för det OCH DÅ kan det ju visa sig att det är en väldigt fin person.. även om man inte får känslor för killen så är det samma där.. Jag skulle aldrig snacka skit. Jag skulle känna mig jävligt smickrad och glad även om jag själv inte fann något intresse!



Sen är det en ytlig värld vi lever i absolut.. Och tjejer snackar skit och är experter på att kränka varandra, i alla fall en del.. Sånna som lider av samma problem som du, dåligt självförtroende? eller vad det nu kan vara..



Kan också lägga till att jag gärna skulle gå upp lite i vikt! Just utav den anledningen att en hel del kläder som är på modet nu inte sitter bra då man är skinny, i alla fall inte på min kroppsform.. I alla oversize kläder som är nu ser jag ut som en pojke utan former.. Och i de smala skinny klänningarna ser jag ut som ett litet barn som inte utvecklats färdigt typ! Så väx upp, ditt snack håller inte!!

2009-09-04 @ 21:58:49
Postat av: Danne

Till Johan: För din egen skull bara knip igen, det är brukligt då man inte har nåt vettigt att säga. Kommer en dag då du öppnar käften emot fel person.

Angående Boomerang´s butik-ansvariga vill jag bara säga - hur lågt kan man sjunka, så j_vla dåligt att ge sig på en ung tjej på detta viset. Dock skönt att se att nån i ledningen engagerar sig..man kan ju hoppas på att ni får lämna era positioner.

Sist men inte minst vill jag ge Annika en stor eloge för att hon lyfter fram detta och stöttar sin vän. Ten and out!

2009-09-05 @ 05:42:58
Postat av: Linus

Släng upp en bild på din kompis istället. Oftast när tjejer skriver dom har "inte så jättesmal, men jättesöt" så är deras polare fet som fan. Förstår Boomerang att dom inte vill ha någon ful brud bakom kassan. Handlar själv aldrig av fula, eller feta brudar om jag inte är tvungen. Idioti att klanka ner på en helt affärskedja, bara för din vän blivit illa bemött. Lägg ut personen som sa dessa orden istället för hela kedjan. Syns dock att du inte lagt speciellt mycket tanke bakom till handlande. Sånt händer oftast när tjejer blir dåligt behandlade. Kanske er "girl power" kanske idioti från din sida, men jag tycker du ska lägga ner. Att göra en höna av en fjäder verkar vara någon du är ute efter? Du söker fler besökare på din lilla blogg?

2009-09-06 @ 14:00:50
Postat av: Mariah

De verkar som Johan bytt namn till Linus.. haha..orkar inte ens kommentera..



Hoppas verkligen boomerang gör ngt åt detta.. Håll oss uppdaterade Annika!

2009-09-07 @ 11:00:47
Postat av: erika

Amen Linus gå o bajsa.

2009-09-08 @ 11:22:19
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Jävla trams asså, hoppas dom får stänga igen butiken. Tjejer ska vara mulliga och mysiga för fan! Och Johan, jag tror inte det fanns förtyck mot grottmännisko brudar, dom såg ut som en kvinna ska se ut, Naturligt..Dagens samhälle/media som gett oss en fucked up bild av hur en kvinna ska se ut

2009-09-08 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0