vart är världen på väg???

Varför låter inte folk en bara vara ifred och låta en leva precis som man vill?

Träffade en upprörd bekant till mig utanför Cardinal i lördes och han bad mig gå in på hans blogg och läsa hans senaste inlägg. Jag sitter nu här helt chockad och fruktansvärt upprörd.

Ja, Alex är homosexuell. Ja, Alex är väldigt feminin men han har osså en härlig personlighet och intrycket jag fått av honom skulle han aldrig göra en fluga förnär. Varför kan inte folk bara låta han va?? Han är väl ingen sämre människa bara för att han gillar killar istället för tjejer. Har vi inte kommit längre än så att vi får älska vilka vi vill?

Han är stolt över den han är och han är stark som vågar vara just den han är i denna värld där det bara finns massa dömmande människor som tror att homosexuella har någon slags sjukdom. De är människor som precis vem som helst och ska behandlas som vem som helst också!

Blir så irriterad och hoppas att han inte tar åt sig av sånna IDIOTER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0