wii

Jag fick ett ryck igår o köpte ett Nintendo Wii. Satt flera timmar igår o spelade, hur skoj som helst ju=)
Ska inhandla ett Wii fit för o träna min kropp lite. Jag som ej har tid att gå till gymmet tänkte att det kunde vara en bra investering o träna hemma. Sen om man gör det eller inte är ju en annan femma men kan ju ge det ett försök=)



Fick med ett spel som heter Rayman rabbit eller något och det var hur kul som helst. Man måste se förjävla fjantig ut när man sitter där koncentrerad och gör rörelser med en kontroll i handen=)

Spelade en "bana" där jag nästan grät av skratt. Tänkte bara på Blondy när jag hörde ljudet så var tvungen att filma det. Lyssna riktigt noga på ljudet när kaninen går. Haha! Så söt!

 

Nu vill jag bara ha mer men ska vänta lite men så småningom ska jag köpa mario party och kommer jag på ett bra sätt att få mer plats ska jag köpa en dansmatta. Har ju ganska litet vardagsrum så får inte riktigt plats men kanske man kan vrida tvn eller något. Vi får se=)

Kommer bli wii kvällar hos mig. Tänk er ett gäng tjejer, vin o wii. Kommer ju garva ihjäl oss=) Synd bara att allt är så dyrt. En kontroll till kostar nästan 1000 kr och spelen ligger väl på 5-600.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0