andra hand!

Har lagt in en annons på blocket nu ang hyra ut min lgh när jag drar till sthlm.

Har fått sådär 100 mail allready o då la jag ut den igår. Tur jag ej la ut mitt telefon nr. Hade väl ringt hela tiden och mitt i nätterna o sånt.

Vissa mail har jag inte ens svarat på då det känns hejdå direkt men jag vill ändå ge alla en ärlig chans så de som verkar bra har jag nu bokat tid med nästa vecka så de får se lägenheten och jag kan känna av vad de e för människor och hur de lever sina liv. Har ju haft en del otur när jag hyrt ut  innan. =/ Vill inte ha några partynissar.

Känns ju egentligen som att jag vill hyra ut den till någon jag känner och litar på så vet ni någon så hojta till. De går såklart före i kön! Känns mer tryggt att hyra till någon man känner eller ens kompis kompis än en främling. Mina möbler ska ju va kvar och är ju rädd om dem.

Åhh vill verkligen flytta NU!!! NU NU NU!!!!!!! Bort fårn denna hålan o mot mina drömmar. Jag ska lyckas så e det bara! Velat detta så länge så nu måste det bara gå vägen.

Så e ni sugna på att hyra min charmiga lilla 2:a så skicka iväg ett mail=)



Kommentarer
Postat av: mathilda

vad kostar den i månaden? :)

2010-02-25 @ 16:54:34
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Du skämtar... JAG har kikat på din annons! Martin Olsson sa att Emelies kompis har en lägenhet. Haha! Vad kul! Har du fler bilder på den?

2010-02-27 @ 23:11:42
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Vad kostar den i månaden? ;) Kram Vicky

2010-03-04 @ 17:13:31
URL: http://vickysangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0