did it again

Hallå på er alla godingar. Sorry för dålig uppdatering men haft hjärnan på annat håll och får ej ro att sätta mig ner o skriva då.

Känns som denna helgen bara var BLUB! Vem ska man lita på? Vilka är ens riktiga vänner? Behöver ta reda på om det finns så onda människor i mitt liv som gör såhär mot mig. Jag är värd bättre och hur kan jag låta någon leka med mig på det sättet? Som sagt, massor på hjärnan!

Just let it go säger de flesta! Well, not that easy! skitsamma nu till nått helt annat....

Då jag ej vill skava min tatuering springer jag runt utan bh och fatta det känns naket. Haha, det e nu man skulle haft de där sillisarna ;)

Blir mer o mer kär i min tatuering för varje dag och jag är så glad att jag gjorde den. Tom kussen min tyckte om den och en sak ska ni veta om min kusin, Tycker hon en tatuering är fin då e den fan tomen grym;) haha. Min kusin e inte direkt för tatueringar och tycker alla mina andra e fula men denna gillade hon och när hon sa det höll jag på att sätta i halsen. Jag retades ju mest med henne när jag frågade om hon sett min nya gadd;) Hon kommer dö när hon får se den jag ska göra på fredag=) hehe.. åhhh va skoj vi ska ha i sommar i sthlm gummsi! ska hitta på massa bus!



Förra veckan berättade Ida för mig att jag skulle komma till henne denna veckan och va ledsen och beklaga mig en massa. NEEEEEEJ sa jag och det trodde jag verkligen inte men nu har denna veckan kommit hur rätt hade nu inte hon då. Hon känner mig som jag känner mina underkläder.. haha.. varför utsätter jag mig då för det gång på gång???

Nu e hon inte ens här o kan finnas för mig och jag har nog aldrig kännt mig så ensam i hela mitt liv. Hon har bara varit borta i 3 dagar och jag saknar henne så mycket redan att jag nästan börjar gråta. Vill ha min bästis i huset brevid mig just nu inte 100 tusen mil härifrån. Låt dessa 2 veckorna gå fort!



Har inte myk mer att skriva, 3 dagar kvar på jobbet så måste fixa allt här och det lär ju ta sin lilla tid. Man har ju ändå samlat på sig massa skit som legat här de 2 åren jag jobbat här. Lite ledsamt är det men time to move on. Måste tömma datorn osså på alla bilder, kan ju trösta mig med att jag iallafall har dessa bilderna på denna datorn om nu min där hemma skulle crascha ordentligt och de bilderna försvinner.  Alltid något!!!

Over and out! skriver o lägger ut bilder från helgen senare.


Kommentarer
Postat av: agnes b

Just let it go säger jag också, om det är mig du syftar på.. Detta är så onödigt :(

kram

2010-02-24 @ 21:24:50
URL: http://agnelicious.devote.se
Postat av: ida

men alskling, jag e ju precis har! Kommer snart hem. da ska vi pussas lite :)

2010-02-27 @ 12:50:09
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0