En söndag i Göteborg

Vill ni se bilderna från i söndes?

Jag brukar ändå ta bra bilder men när jag tittade igenom bilderna igår va det bara en stor blub. Inte EN enda bra bild på någon av oss. Hade tagit typ max 20 bilder på hela kvällen och jag brukar normalt sett ta över 100 och sen sålla bort hälften men bland dessa 20 bilderna skulle jag inte behålla en enda om jag haft fler. Måste dock spara några så jag kan hålla minnet friskt.

Det började festas redan på bussen och i sista sekund fick vi även veta att Bengtsson skulle med så det var en rolig bussresa upp även om Ida gick på dass typ 7 ggr. Tur vi satt längst bak där toaletten var så hon slapp gå förbi alla varenda gång=) Snacka om liten blåsa tjejen har.. haha.. söt!

 

När vi väl kom till Göteborg va det snökaos och kallt som sören. Tur jag o Ida har tjocka eskimå jackor vi kan gömma oss under=)

 

Mötte upp Stefan o Martin och sen åkte vi till ParkLane o festade=) Det va riktigt skoj o vi shottade en massa. JAg brukar hålla mig ifrån att shotta men denna kvällen körde vi all in så det va ba att svälja ;)

Jag gjorde ju bort mig lite o snubblade i trappan. Haha, det var halt och jag hade höga skor. Men gjorde det snyggt och satte bara ner knäet så det var inte så många som såg det och den som såg det känner jag=) Jag gick fram o berättade för honom att det var meningen och att jag gjorde det endast för att få uppmärksamhet. Haha sen skratta vi. Jaja den bjuder jag på. Tyckte det var ganska roligt så skratta som fan åt det själv. Om man blir gör det med stil så glömmer folk det snabbare=) haha.. mitt knä mår dock inte så bra. Har ett STORT jävla blåmärke och det dunkar fortf i knäet. Haha, man ska inte gå i trappor i högklackade skor när man är berusad. Hmm berusad var nog inte rätt ord, va ganska full faktiskt. Haha!!!!

ni tror inte jag frös om fötterna va?

peter Siepen va där

Söta Emmi jobbade i baren

pussas med den bästa!

Sjukt härlig tjej=)

ser ni vem som står borta på andra sidan baren?

Kristoffer i ph..;)

he is HOOT!

 

Det tar sååååå sjukt lång tid att lägga upp bilder här på blogg.se idag så orkar inte lägga upp fler. Jävla cp sida e det. Blir så förbannad! Tagit mig i stort sett HELA dagen att göra detta inlägget.

 

Hade en sjukt bra kväll i Götet och hemfärden hem var ju en klass för sig. Haha.. härliga grabbar man umgås med=)

 

Gärna götet fler ggr! Tess vi kommer upp o festar med dig=)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

jaaaaa =) det måste ni göra, o snart så har jag ny lägenhet så då blir allting ännu bättre

2010-02-04 @ 00:01:37
Postat av: erika

aaa men e de inte lisa på sista bilden????????

2010-02-04 @ 01:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0