Fredag äntligen!

Bara 4 timmar kvar på denna dagen sen är man ledig i 2 dagar. Ska dock upp 7 imorrnbitti och tvätta. Fy fan säger jag bara, tur jag kan lägga mig mellan gångerna jag behöver gå ner där annars hade jag nog somnat nere i tvättstugan. Så tidigt har jag nog inte varit uppe sen flera år tillbaka när man började jobba kl 8 på mornarna.

Då det är så svårt att få tvätt tid i min tvättstuga så måste jag dock göra det för orkade ej tvätta förra veckan så har en heeeel del tvätt. Hatar o tvätta, stor blub på det!

Ska sola när jag kommer hem tänkte jag annars blir det ba mysfredag med Lets dance och något gott att äta. Vet dock inte vad ännu. Ida slutar kl 20 och ska hämta Paris hos mig sen så jag förmodar hon stannar ett tag. Måste dock lägga mig i tid för har mycket att göra imorgon och ska ju festa hela natten så för att orka behöver jag min beautysleep=P

Ska kolla på den nya famefilmen nu tänkte jag!=) F A M E , Im gonna live forever! Kommer ni ihåg serien? Jag har ett svagt minne men var väldigt ung så kommer ej ihåg några karaktärer eller så.

Ha en trevlig helg mina söta läsare!




hmm asså IDA, du ska lätt ha denna hårfärgen!!
FAN VA SNYGG DU E!!!


Fick en kommentar om att jag va snyggare i mörkt hår? =/
hmm kanske ska ta mig en funderare på vilken hårfärg jag ska ha!


SÄG VAD NI TYCKER??!!!


Kommentarer
Postat av: Ann

jag tycker den hårfärgen Ida har här så himla snygg och tycker hon passar bra i både blond och den färgen.. du passar bäst i brunt..

2010-02-19 @ 13:25:30
Postat av: Anonym

Du e fin i båda men hetast som brunett ;) hehe

2010-02-19 @ 13:48:18
URL: http://vickysangel.blogg.se/
Postat av: malin

MÖRKT!! :) hehe, sexigare :)

2010-02-19 @ 16:43:58
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida ska ha den hon har på bilden, sjukt snygg i det :) Annika du ska ha blont!!! du försvinner lite när du är brunett tycker jag :) precis som ida försvinner när hon e blond :) tycker jag!

2010-02-19 @ 17:05:55
Postat av: ella

Du ska ba BLOND!! ABSOLUT! Och Ida ska ha den färgen hon har på bilden :)

2010-02-19 @ 17:21:22
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: Emma

Jag tycker helt klart att du Annika ska vara brunett! Ida funkar i det mesta, råtta/räv och blond tror jag nog är det som passar henne bäst.

Pöss

2010-02-19 @ 18:05:25
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Mallan

Ida har sån jävla tur att hon passar i alla hårfärger jag sätt henne i. Jävla lyxpelle. ;D Jag tycker du ska vara brunett! Helt gulligt! :D

2010-02-19 @ 18:14:44
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÅDA SKA VARA BLONDA

2010-02-19 @ 18:31:11
Postat av: Cissi

Hej ! Jag tycker du e finast i brunt ! =D Läser din blogg ibland, de e kul läsning :P kram kram

2010-02-19 @ 22:02:45
URL: http://cme86.blogspot.com
Postat av: Anonym

Helt klart brunt ska du ha! Eller ljusa slingor.. Inte helvitt/vitlök! Ser falskt ut bara...

2010-02-19 @ 22:41:43
Postat av: katja

passar bäst i brunt hår tycker jag, dock passa du jättebra i ljust också men tror det bruna vinnere lite granna.

2010-02-22 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0