happy frrriiiikkkkiiin valentine

Hur firar ni äckliga par er alla hjärtans dag?

Haha ta inte åt er, jag e bara bitter!

En annan ska ju sitta helt jävla alene med stor godispåse o feta i mig så jag får ångest imorrn. haha

Nä jag ska faktiskt fråga min Idaho om vi ska hitta på nått.. ska ut o hämta henne på jobb snart. Gonna make her happy!!! Ska köpa en ros till min älskling bara för jag älskar henne så mycket=)

Nu ska jag ut med djuren (har paris här osså) sen blir det väla!

Ciao!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Vicki

Haha du Annika vi äckliga par gör faktiskt ingenting. Har inte ens träffat Milad idag för han jobbade imorse och jag har varit i skolan hela dagen och pluggat inför morgondagens tenta. Så jag kan inte direkt säga att jag har haft en bra valentine eller födelsedag för den delen heller. Din dag var nog bättre ;) Feel better now? :D pussss

2010-02-14 @ 17:54:41
URL: http://www.millimilli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0