jag e...

6c757ee6959afd2abd938143e753aa44.png

 

jag e så jävla klantig!!! Där inne sitter ninas minneskort!

 

Jag skulle kolla på hennes bilder från igår och tittade inte ens på minneskortet innan jag stoppde in det. E van vid att alla minneskort i kameror ser likadana ut.

 

Har suttit i över en timme o försökt få ut det jävla kortet men det sitter fast.

 

Satt med datorn i knäet o ni tror väl inte att hela jävla datorn glider ner med en pang i golvet o sen kunde jag ej använda musen. Startade om den men ni tror väl fan inte den fungerar. Klart, varför ska jag ha tur?

 

Har pillat så myk o minneskortläsarhålet om man säger så , så nu e den helt förstörd plus att kortet sitter fast plus att datorn inte ens startar.

 

Jävla otur jag har asså, blir så förbannad..

 

Får väl lämna in dathelvetet o se o
nån kan få ut minneskortet. Det e prio ett sen får jag säkert med min tur (läs otur) gå o köpa ny dator..

 

Inte ens ett år gammal blev denna. Den förra tappa jag osså i marken..

 

Åhhhh så trött på mig själv!!!!!!!

 

Nu måste jag försöka sova!!!

 


Kommentarer
Postat av: pernilla

du borde ha försäkring nästa gång! då får du en ny i stället när sånt klantigt händer=)

2010-02-22 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0