*kärlek*

Jag älskar att ge bort presenter och överraskningar till människor som betyder mycket för mig!

Var ju ute o hämtade Ida på hennes jobb idag och gick en sväng på väla innan hon slutade. Hittade små jättesöta presenter till min lilla fruga. Inget märkvärdigt men det va så ida så va tvungen=)

Köpte även 3 röda rosor såhär på alla hjärtans dag till henne=)

Jag e nog världens bästa vän=) haha.. nä ba skojja men roligt o ge bort grejer till folk man tycker om och roligast e det att ge det till dem när de minst anar det=)



Vad hade jag gjort utan min bästa vän?

Älskar henne!!

även om vi tjaffsar ofta=) tihi

ELITEN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska vara rädd om sina vänner... då finns de alltid kvar i ens liv :)En pojkvän kan ju faktiskt lämna en eller vara otrogen mm. En bra vän finns ju alltid där :)

2010-02-15 @ 13:33:16
URL: http://vickysangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0