längesen...

Dags för en ny lista eller vad säger ni? Som 8 gånger av 10 snor jag listan från Anna-Viktoria =)

Favoritgodis: Just nu e det chokladsplashade ahlgrens bilar =)

Är det nåt du absolut inte äter: Lever... usch o fyyyyy

Kläder just nu: leggings, linne,kofta, benvärmare o ugs=)

Musik just nu: Raining men med Gari Halliwell på radion.. haha

Sommarplaner: SKA vara i sthlm. O jag hoppas Ida e där med mig annars dör jag lite.

Saft eller alkohol: ALKOHOL ;)

Hur många kuddar sover du med: 3 i sängen men sover typ utanför kudden, haha! Man måste nästan se för att förstå=)

Favoritväder: Finns inget alternativ än SOL och sommar.

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska delux. Blir pigg när kl e 21 på kvällen.

Sparare eller slösare: Både och. Kan nog spara om jag ger mig fan på det men älskar att slösa pengar. Man ska leva för dagen. Tänk om jag dör imorgon.

Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut. Har skrivit om han förut vet jag. Marcus Rönnberg som jag var så sjukt kär i. Skrev hans namn på mina väskor och skor och mina skolböcker var helt nerkladdade med hans namn. Haha. Jag va nog kär i han i sådär 5 år när jag va mindre. Haha..

Tror du på mirakel: njae.. hmm..vet inte..

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag. Beror på hur jobbigt den första ungen blir.

Bio eller promenad: Hmm både och. Beror på vem jag ska gå på promenad med. Alltså man får ju ut lite mer om man promenerar med en dejt än går på bio. Men bio e mysigt. Man sitter där med en mega popcorn och megaläsk som man aldrig kommer äta upp men det hör lixom till=)

Stjärntecken? Tvilling. Jag är verkligen 2 olika personer , eller? hahahha

Rädd för insekter? HATAR insekter. Kryper i hela kroppen när jag tänker på det. Får panik om jag får insekter på mig.

Största svaghet: Har massor med svagheter men en av dem e nog att jag har svårt för att vara själv. Fast den största svagheten e väl killar. Cant live with them , cant live without them eller vad säger ni?

Det här är jag bra på: Jag är bra på allt som har med hår,naglar, smink o göra=P faktiskt utan o skryta. Sen e jag sjukt bra på att festa osså;)

Chips, morötter eller godis? Godis.

Pizza eller hamburgare? mcfeast=)

Skriver du dagbok? Nej inte längre. Fast bloggen blir ju lite som en dagbok. Fast man hänger kanske inte ut sig riktigt så mycket som man gjorde i sin dagbok.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Been there done that! O fler ska det bli=)

Stökigt eller välstädat? Hmm en blandning kanske=)

Är du rädd för blod? Nej inte ett dugg. Tog ju för fan blodprov varannan månad (typ) när jag va mindre. Hade problem med höfterna och varenda gång jag fick ont så tog de blodprov.

Saltar du på maten? nä oftast inte. Ibland blir jag meddragen när jag äter med Ida för hon saltar ALLTID o det e inte lite iheller.

Gillar du att sjunga? Absolut. Synd ba att jag pajja mina stämband på studenten och fick operera dem. Kan knappt ta en ton längre. Blir hes=( Förr kunde jag faktiskt sjunga bra. Sjöng både i kör och solo i skolan när vi hade avslutningar och så.

Anser du att du är stark? hmm tror andra ser mig starkare än vad jag egentligen är.

Brukar du sola? Ja försöker sola iallafall 1 gång i veckan men oftast bli det varannan.

Vad gör du om du får hicka? Funderar på vem det är som tänker på mig. hahahhaa

Kaffe, te eller inget? Te.


Kommentarer
Postat av: mathilda

hur kunde du förstöra dina stämband!?

2010-02-10 @ 19:25:33
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: MS

Jaha vi har ju samma födelsedag och år

2011-02-03 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0