no party

Ni som känner mig vet att jag är glad för att gå ut på lördagarna och skaka rumpan och dricka goda drinkar=)

I lördes va andra av tredje lördagen detta ej kommer ske.

Förra lördagen jobbade jag ju i lilla baren på cardinal och denna lördagen som va och även nästa jobbar jag som värdinna på Bahnhof bar i Ängelholm.

Min chef äger ju det stället så han frågade om jag kunde ställa upp o jobba i dörren och det är ju extra pengar så why not lixom.

Tog på mig leggings under jeansen, 3 tröjor varav en kofta, mössa, halsduk, vantar och min gåsjacka för att ej frysa och förutom att fötterna var som isbitar så var jag väl förberedd.=P synd jag ej tänktre på just fötterna fast jag hade ändå ett par fodrade stövlar men de va som isbitar så fick hoppa mig varm mellan varven=P


Att va värdinna va hur gött som helst fast snacka om att det e svårt att se ålder på folk. Råkade ta leg på en del i min egna ålder och även folk som var födda 81. hahaha.. pinsamt! men det e fan skitsvårt på tjejerna. Likabra att ta på alla så får man ej skit om man råkar släppa in nån underårig. Tror det är nått man lär sig efter ett tag men jag e ju så charmig så jag kom undan med att ta leg på folk som fyller 30 nästa år. Hahahha!!!=)

mobba inte min bild!hahaha
de snodde mitt första körkort så fick ta ett kort snabbt för att få ett nytt.
hahaha kolla in utväxten.
BLUB!
får nog se till o bli av med det igen, såg nu att jag ej ska byta ut det förrän 2018
fast på mitt första körkort såg jag ut som 12 år o luktar kiss.
HAHAHAHHA!!!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det var väl inget fel på den bilden! =)



Jag ser ut som ett spöke på min, var så nervös inför uppskrivningen haha

2010-02-08 @ 23:42:25
URL: http://pickymicky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rekommenderar dig att snabbt redigera bort ditt personnummer!

2010-02-09 @ 17:14:49
Postat av: K

Fan vad najs din lägenhet ser ut!!! Jag tycker att du ska visa bilder hur du har inrett! :D

2010-02-14 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0