nu händer det grejjor!

Fick veta i helgen att min vän Nikolas behöver en roomate i Sthlm. Jag blev helt överlycklig så nu är det bara jobb som fattas sen är jag på god väg till att uppfylla min dröm. Känner att har jag bara kommit till sthlm så kommer det gå så mycket lättare.

Frågan är om jag ska söka in på makeup skolan som börjar redan i april eller ska jag vänta tills efter sommaren så jag kan få komma upp först o utforska staden lite.

Får nog ta ett ordentligt snack med mina föräldrar o se vad de råder mig o göra.

Då Nikolas bor i Kista så har jag nu skrivit ner alla butiker i hela Kista gallerian o tänkte skicka mitt cv till alla butiker. Hoppas på napp någonstans. Hoppas hoppas hoppas!!!!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Annika shit vad kul. Glad för din skull. Då måste vi ses och gå ut i storstaden. de har grymma ute ställen och goa människor.. Kraaaam

2010-02-08 @ 14:15:40
URL: http://zazzlife.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejhej!

Var gärna med i min tävling och vinn ett hemligt paket!

Annars får du ha en fortsatt trevlig kväll

KRAMAR Jullet

2010-02-08 @ 20:27:00
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Titty Fryxell

hej snäckan jag har kontakter i kista ska se vad jag kan göra nu när jag är mamma ledig, även andreas som du träffade på mässan har jobbat i den smycka butiken:) har du kvar hans nr el facebook?

2010-02-09 @ 10:02:40
Postat av: Anonym

hej snäckan jag har kontakter i kista ska se vad jag kan göra nu när jag är mamma ledig, även andreas som du träffade på mässan har jobbat i den smycka butiken:) har du kvar hans nr el facebook?

2010-02-09 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0