ny väska

Fick hem min nya väska jag beställt och är skitnöjd. Supersnygg e den!

Ganska dålig bild men fick inte riktigt till det så den såg bra ut. Den e snyggare i verkligheten=) Där är även ett axelband med som är i kedjor. Skitcoolt men kommer nog använda den utan axelbandet.

För bara ett år sen skulle jag aldrig få för mig att köpa en väska som man inte kunde hänga över axeln. Opraktiskt och fult tyckte jag men nu på senaste har jag tom tryckt ner bandet i väskan o gått med den i handen. Ser man på alla kort när man har fina klänningar o toppar så förstör det bandet så mycket. E dock lite rädd för att lägga väskan nånstans på fyllan o glömma bort den. Haha.. tur man känner djsarna på cardinal så man kan lägga den där istället för att springa runt med den=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Superfin! Var hittade du den? pöss

2010-02-05 @ 12:03:28
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0