OH my friiiiiiikin GOOOD

Jag vaknade kl 11, trodde jag försovit mig men kom på att jag började halv 1. Låg o tänkte på att jag fortf va full och jag inte skulle kunna köra till jobb utan att köra av vägen så gick igenom telefonen och messade de jag trodde skulle kunna köra mig.

Jag har ju sån tur som har en "bror" som e så snäll och körde mig=) Han va tom så snäll att han körde inom donken så jag fick i mig frulle. Finns ingen bättre.. fucking love him!!!!!! Skratta åt mig gjorde han osså. haha jag va ju fort full. Eller jag e fortf full, helt sjukt..haha

 

Sitter nu på jobb och dör lite inombords. Mår bajs och har sjuk ångest. Ringde ett samtal igår jag ångrar delux att jag ringde.. Ingen aning om vad jag sagt men jag vet det e illa o jag hatar mig själv för det. VARFÖR VARFÖR VARFÖR gör man sånna dumma grejer på fyllan!!!!!!!! åhhhhhhh alkolås när ska det uppfinnas??? FAN ASSÅ! Det värsta e att jag kommer verkligen inte ihåg vad jag sagt och personen vägrar berätta för mig.

 

Vill ba hem o lägga mig i sängen o dö.

 

GE MIG STYRKA!!!!!!

 

fast jag hade skoj igår=) hahahah... i think!!! hahhaha


Kommentarer
Postat av: E

Måste vara drömmen att som kund komma till dig när du är halvfull och stinker sprit ;)

2010-02-12 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0