pirrar lite lätt

Det pirrar i min mage av olika anledningar!=P

Ska tatueras på måndag vilket sätter igång en stor pirr i hela kroppen. Längesedan jag tatuerades och även om jag vet att det gör ont så har jag ändå glömt hur fruktansvärt ONT det kan göra. Iam gonna die! hahaha inte lilla tatueringen jag ska göra iheller så det kommer väl slå ut hela min kropp.

På lördag ska vi gå ut o partaja o det gör mig lite pirrig, haha! Vad ska man ha på sig, hur ska man ha håret och hur kommer kvällen sluta. Hoppas den slutar som jag vill iallafall ;) En drunk Anka med sällskap hem. Vem kan man möjligtvis hitta på kroken. Haha, låter som jag e värsta slut nu men jag behöver lite kärlek=) Det e jag fan värd, eller??=P

måndag åker Ida till Thai o då pirrar det i magen för hennes skull, kan tänka mig hon e sjukt pirrig i hela kroppen. Vill osså åka till värmen!

Jag e störd jag vet! Kan ej hjälpa det men efter en väldigt låååååång sms konversation blir jag ännu mer pirrig i kroppen. haha! CP!!!

Nä om man skulle ta tag i sitt liv o kolla klart på lostavsnittet. HAHHAHHAHAHA!! erkänn att ni älskar min humor! Jag gör iallafall, skrattar alltid åt mina egna skämt! haha...!!!

Nej jag e inte full när jag skriver detta inlägget, jag har bara för myk fritid! O allt jag behöver nu är en tillbringare så kan jag köra starwars imitationer. Haha. Ni som ej sett Johan Glans fattar nada men ni kan ju kika in härfattar ni exakt vad jag menar med tillbringare och fritid=P



Måste säga jag lever upp till den här tshirten=) hahaha

CRAZY little duck!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du fylla 14?

2010-02-18 @ 19:52:41
Postat av: Pernilla

Hoppas gaddningen går bra=)

2010-02-18 @ 20:47:07
Postat av: Anonym

Du är mycket snyggare i mörkt hår! Bara så du vet.. =)

2010-02-19 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0