projekt ryggrad.. check!

Så då var jag klar med min första av alla mina tatueringsprojekt. =)

Som ni vet så skulle jag ju skriva en text längst med ryggraden och jag är mer än nöjd. Blev perfekt och trodde faktiskt det skulle göra mer ont än det gjorde. Somnade nästan ett tag.

Klart det inte var skönt men det va heller inte oskönt om ni förstår. Vissa partier va värre än andra men det gick som en dans o inga tårar fälldes=)



Skulle ju egentligen ha gjort en tatuering till men vi valde att bara göra denna och göra hela den andra på fredag. Han hade inte så mycket tid så då hade vi bara hunnit börja på den andra och han sa att då måste man vänta tills alla sårskorpor trillat av så då var det bättre att köra hela på samma gång istället.

Så nu blir det mer gaddning på fredag och hann vi skulle vi även bygga ner den i svanken en liten bit då jag tycker den sitter så långt upp.

några som undrat vad där står. Det står what goes around comes around med alvisk text. =P

Tatueraren var duktig och jag kan verkligen rekomendera honom=) Han har inte hållt på sålänge vilket gör att det tar lite längre tid än en som hållt på flera år men verkligen jätteduktig för att ej ha hållt på sålänge. Jag är supernöjd och vill ni ha nummert till en bra o billig tatuerare kontakta mig=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad står det?

2010-02-23 @ 15:42:36
Postat av: Anonym

mkt fin! vad står det o på vilket språk?

2010-02-24 @ 09:36:27
Postat av: Inte Illa

En snygg tjej med alvisk text på ryggen. Kan inte bli mycket bättre! :) Nu kommer snart Aragorn/Viggo med nästa färja och kidnappar dig.

2010-02-24 @ 11:19:40
Postat av: Bella

Skitcoolt med sånt text!

2010-02-28 @ 14:44:51
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0