ska man, ska man inte?

Då jag ska jobba på lördag så känner jag att jag ska gå ut idag istället så jag får min veckodos av Cardinal. Haha, låter ju patetiskt men det e ju sant. Haha, varit ute i stort sett en dag i veckan nu i flera år. Konstigt man är förvirrad och glömsk. Söpit bort varenda litet hjärncell man kan ha i en hjärna.

Även om jag faktiskt har skoj när jag är ute så är jag sjukt trött på det. Jag vill vara kär, vill ha någon och umgås med istället för att gå ut o festa. Klart man kan likabra stanna hemma med en polare men jag vill ha någon att mysa med. Skapa ett mer sunt liv där jag inte e ute o festar varje helg och kanske hittar på mer saker på helgerna istället för att ligga bakis på söndagarna. Men e man singel så blir det lätt att man går ut även om man bestämt sig för att hålla sig hemma. Jag o Ida e bäst på att bestämma att vi ska va hemma o sen när klockan börjar närma sig midnatt blir vi rastlösa och drar på oss festkläderna o halsar en flaska vin för att sedan dra ner o dansa röven av oss på Cardinal.

Så frågan är då om jag ska dra ut ikväll eller inte? Ska ju gaddas imorrn så blir ju inte myk alkohol alls! Nån drink bara för sällskapet men mest för att få komma ut o träffa människor. Jeppe messade mig precis o sa han skulle ut o han har jag ju ej träffat på 1 månad så det får nog bli en liten utgång med min bästa killkompis! Saknat honom juhe!

Ses vi på cardan ikväll kära vänner ?  ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

I Wish.. Sitter ju strandad i världens dyraste U-Land

2010-02-25 @ 19:14:33
URL: http://annieandersen.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Anka... jag som trodde vi skulle ut på lördag... buhu för jobb. ;)

Ha så roligt ikväll!

2010-02-25 @ 23:00:53
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Matthias

Tempel ikväll!

2010-02-27 @ 10:01:36
URL: http://mattepatte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0