Skrivaren som knarkat

Skulle skriva ut mitt cv för att skicka till butikerna i Kista gallerian.

Skrev i att den skulle skriva ut 40 st. Den började spotta ut papper och jag tänkte inte mer på det. En kund kom och läste igenom cv´t. Hon sa det var bra men där var bara en grej hon ville ändra på så jag fick stoppa pressen om man säger så för att ändra om i texten.=)

När jag gick in på skrivarens status står där att den ska trycka ut 446 kopier så det var ju tur att jag stoppade den i tid. Den hade redan hunnit skriva ut ungefär 50 så fick skriva ut 50 av den nya texten också. Skrev i 50 i antal och satt vid skrivaren hela tiden för att kolla så den ej skrev ut fler.

Den låter sjukt konstigt imellanåt och skakar fruktansvärt när den skriver ut och visst tusan fortsatte den att skriva ut när den passerat 50. Fick avbryta även denna gången och då stod det att den skulle skriva ut 150 sidor. saying what? Jag har inte skrivit i fel eller så, den har bara sneat och ändrar antalet själv.

Så fick slänga sådär 50 papper som va feltryckta men opp igen, inget jag betalar! Tihi! Får ju utnyttja sin arbetsplats lite...tihi!

Kolla in högen med papper nu! Ingen liten hög om man säger så=P Sthlm here I come=)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej tjejen! =)



Amir på Tempel är den där A som skällde lite på mig. Hehe..



Hallåå! Vadå Sthlm? När åker du dit? Fan vad skoj! :D Jag tror inte att jag kan ta en lgnhet nu iom jag bara har mitt studiebidrag, tänkte vänta tills hösten faktiskt... :S Men hur länge är du borta? Kanske blir aktuellt då?



Puss kram!

2010-02-11 @ 16:54:47
URL: http://pickymicky.blogg.se/
Postat av: Therese

Fiin Blogg =)

2010-02-11 @ 18:17:04
URL: http://ttesa.blogg.se/
Postat av: malin

filmen var bra gumman :)

2010-02-11 @ 18:21:23
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: pernilla

kul om det blir så som du vill ha det och kommer till stochkholm=)

MEN vem ska fixa mitt hår så bra som du gjort?? får kanske besöka dig däruppe när vi e hemma hos sambons familj=)

ska hälsa från min frissa med att hon tyckte du gjort ett jätte fint jobb!

2010-02-12 @ 00:52:26
URL: http://znossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0