utgång?

Sitter här o velar om jag ska ut eller inte.

Lutar åt att stanna hemma o dö i soffan. Förkyld så in i helvete och så trött att ögonen går i kors. Hade iof blivit pigg om jag duschat och fixat till mig men soffan lockar mest just nu. Kan dock inte lova att det är den som lockar mest i slutändan, kan ju osså bero på om det är nån rolig som ska ut o hör av sig=)

Skulle jag inte gå ut idag skulle jag egentligen haft moviedejt men tycker det blir försent om han ska ta sig från malmö nu. Jag som e glömsk o glömt ge han besked om vi skulle ses eller inte. Men men kommer ju fler ggr.

Hungrig e jag osså, men INGEN mat hemma.=( Synd om mig just nu tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0