Valentines day

Usch, blä o fy för alla hjärtans dag när man e singel.

Jag vill osså ha rosor och känna mig omtyckt.

Det e nog första året jag inte har NÅGON som ger mig lite extra uppmärksamhet just den här dagen som är påhittad för att affärerna ska tjäna extra pengar.

När man väl har förhållande så bryr man sig inte på samma sätt, man viftar bort det och bryr sig inte om man får något av sin kille eller inte men när man e själv vill någon ska visa att den tänker på en och att man är speciell..

Aint gonna happen this year=/


Men jag e inte bitter, inte alls..*ironiskt*...

Jag hatar alla hjärtans dag o jag stör mig på er söta små par som kommer sitta på restaurang eller hemma i soffan o mysa. Och det är ren avundsjuka.. för jag vill osså ha nån att gosa med....... BLÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

Haha ska sluta va så bitter nu o rycka upp mig=)




Kommentarer
Postat av: ida

haha hell yeah! Men du kanske får en date nu med André. Ida fix! Hehe :p

2010-02-11 @ 11:11:08
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Diddy

Det kommer kanske när du minst anar det =) hihi

Ha en underbar dag /Diddy

2010-02-11 @ 14:04:43
Postat av: singel girl

du slupper allt förhållande gnabb;)

2010-02-11 @ 20:02:05
Postat av: ninathaii

själv jobbar jag hela dagen o e nte hemma föräns 7 o kommer va helt död då...så d blir nte mycket firande där heller...om d nu e till någon tröst haha pussssss

2010-02-11 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0