vår älskade thai!=)

Nu ska ni får höra en liten rolig historia om vår älskade lilla Nina.

När jag hade folk hemma sist kom Nina i sina nya stövlar. Det är stövlar som jag också har och jag visade henne mina då det va sjukt dålig kvalite på dem och de va helt sönder. Knappt användt dem men då jag tappat kvittot eller har nog slängt det utan o tänka mig för så kunde jag ej reklamera dem.

Skulle ha gått tillbaka när butikschefen va där och se om hon kunde göra något men då jag jobbar mellan 10-19 varje dag och butikscheferna är i butikerna mellan 10-18 så har det inte varit lätt att hitta tid till att prata med dem.

Iallafall tillbaka till historien.

När lilla Nina hade fått i sig några glas vin och fick för sig att följa med ut så sprang hon hem snabbt och bytade skor. Hon råkade då ta mina skor märkte jag dagen efter när jag röjde undan. Glömde sen bort det och tänkte att hon hör väl av sig när hon kommer på att hon råkat ta fel skor.

I fredes när hon kom hem till mig så sa jag till henne att hon tagit fel skor.

Vet ni då vad vår älskade lilla thai säger. - Dem har jag bytat.
Hon fattade inte hon hade tagit mina skor så hon trodde de gick sönder på vägen hem och att det var sjukt dålig kvalite på dem.

När hon var i butiken hade butiksbiträdet påpekat att de såg mer slitna ut än att bara vara 2 veckor gammla och Nina hade inte ens regeagerat på att det var en annan storlek på dem. Haha..!!! Då de ej fanns några skor kvar så fick hon pengarna tillbaka. Haha!!!

Så nu har jag ett par hela stövlar hemma i en för stor storlek men skitsamma älskar dem stövlarna så får lägga  sula i dem=)

Så tack Nina för du bytade mina skor=) hahahhaa

Det finns ba en person som inte skulle tänka att hmm Annika visade mig ju sina söndriga skor och dessa är fel storlek så jag måste ha tagit fel. Vår älskade lilla förvirrade thai!=) haahh

Love ya!!! *mwhaaa*

stövlarna
|
V



Kommentarer
Postat av: Becka

Vart är stövlarna köpta? :D

Kram

2010-02-12 @ 10:23:13
URL: http://beeckkaa.bloggplatsen.se/
Postat av: Monia Plosjö

Vilken snygg fläta du har. Har du gjort den på sallong eller själv? Ha en skön kväll. Kram!

2010-02-12 @ 20:53:08
URL: http://www.mondoblog.se/moniaplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0