vart är livet på väg?

Har suttit med en tom sida i flera timmar nu och har absolut INGEN aning om vad jag ska skriva om.

Känns som tiden står still och att jag kämpar i en motvind som håller tillbaka mig. Känner mig deprimerad och orolig. Miljoner tankar har gått i mitt huvud den senaste tiden och det äter upp mig inifrån.

Vad är meningen med livet och vad är mitt kall? Hur ska jag göra för att komma ur denna bubblan och ta mig vidare.

Jag vill så mycket men ändå står allt stilla. Låter bara mitt liv rinna iväg och det händer absolut inget.

Känns som jag bara gnäller men hur gör man när man sitter fast. My mind har bestämt sig vad som måste ske och jag har börjat ta tag i det men det är som att foten har fastnat i en fälla och för att kunna gå hela vägen måste jag få ur foten ur den här fällan vilket inte är det lättaste.

När ska vinden vända så jag kan få lite medvind istället?




Kommentarer
Postat av: Mia

Känner precis likadant. De är verkligen jobbigt, usch! :(

2010-02-04 @ 21:56:38
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0