Avatar

Jaha då har man sett filmen ALLA pratar så gott om.

Hmm vad ska jag säga. Jag är faktiskt lite besviken. Klart jättefint gjord och storyn var bra men känns som man sett det förr. Just det här med att en krigare går över till fienderna och krigar mot sina egna. Nixa nämde 2 filmer som är liknande och man kan ju bara hålla med. Filmerna han sa var "dansa med vargar" och "den siste samurajen". Så tänker ni efter så stämmer det faktiskt. Samma story bara det att denna va riktigt bra och cool gjord.

Jag gillade den absolut men alla har hyllat den till skyarna och så himla överklass bra var den inte enligt mitt tycke!

Det bästa i hela filmen var ändå kommentaren "kiss the darkest place on my white ass".. shiit blev osäker nu på om han sa place eller vad han sa men tror det va så. hhaha det va skoj iallafall.. =)

Var 100 år sedan jag var på bio så det va ändå ett bra intiativ av lille Balle. Först va det ba han o jag men tillsist blev vi 5 pers. Bara skoj tycker jag=P

Har ni sett den o vad tyckte ni???



Kommentarer
Postat av: Bamse

Grymt bra film en av dem bästa filmerna jag sätt.

2010-01-04 @ 01:21:32
URL: http://www.sponsrabamse.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0