bara en till=P

Hittade en lista till o då jag ej kan sova så kan jag ju likabra fylla i den osså=P

Namn - Annika Helen Kristiansson
Ögonfärg - Bruna
Hårfärg - Just nu är jag ganska ljus.
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Tvilling. Förklarar en del va?
Skostorlek - 38 normalt sett.
Är dina föräldrar skilda - Nej mina föräldrar e de sötaste som finns=) ihop i 30 år men fortf lika kära=)
Sport - Ska jag hålla på med nån sport själv dansar jag men det jag tycker om att titta på är friidrott, fotboll o handboll om det är roliga lag som spelar.
Helgdag- midsommar. älskar att fira midsommar för då samlas ett stort gött gäng hos familjen Hildingsson och vi umgås vuxna, ungdomar och barn och har så sjukt skoj=)
Årstid - Sommar. Så fruktansvärt mycket sommar!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jajemän.
Blivit dissad - mmm.. and I dont like it!!!!
Skolkat - jo det har man ju gjort en del när man gick på högstadiet. Skoltrött delux.
Sovit utomhus - då hade jag nog dött av köldskador. haha.. men man sov ju i tält när man va liten om det räknas?
Använt droger - Aldrig. Inte testat något förutom cigg o alkohol. O det e jag sjukt stolt över! Tror jag e en person som lätt faller för grupptryck så många tror nog att jag iallafall har provat men se det har jag inte=)
Retats - haha beror ju på vad man menas med retats;) hahahha

THIS OR THAT
Pepsi/cola - COCA COLA!!!! no doubts aboit it.
Jordgubbar/blåbär - hmm om jag ska äta rätt upp o ner blir det nog jordgubbar men i tex glass e det lätt blåbär.
Kött/veg - kött!
Tv/film - både och, fast tittar inte så myk på nått av det. laddar ner serier o tittar genom dator. O film har jag inte tid att titta på.
Gitarr/trummor -skulle älska ifall jag kunde spela gitarr.. hur coolt hade nu inte det varit.Sitta på stranden framför en brasa ett gäng o spela gitarr=) Trummor e ju lite svårare att kunna visa upp;)
Adidas/Nike - blub.. dont care
Kinesiskt/mexikanskt - chines i rekon!!! kyckling curry tack=)
Mtv/vh1 - MTV får det bli för har inte vh1

SENASTE DU
Skrattade - till Mr Bean idag på tv
Grät - När jag kollade på sista avsnittet av bonde söker fru för 1 timme sen. det va så vackert när hon sjöng i kyrkan till sin blivande så jag blev så rörd o bölade som en gris. haha .. ja jagvet jag e känslig...ok?=)
Filmen du såg senast - den senaste HELA filmen jag såg måste ha varit ... smekmånaden. Annars har jag ba kollat snuttar på filmer.
Tuggade tuggummi - igår. tuggar alltid tuggummi men idag har jag haft munnen full med mcdonals,pizza godis istället=P
Drog ett skämt - jag suger på skämt så det va säkerligen 100 år sedan för jag kommer ej ihåg det.
Sjöng en sång - singstar igår=P

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - eller inte!=P
Rökt - ja senast igår...nyårsafton juhe
Tagit droger - nej sa jag ju!
Kysst någon - mmm hur mysigt som helst=) tycker om att kyssas=)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - javisst har hon det.. senast igår=P mys!
Bakat - haha ja tänk för dte har jag!!!!!! jag o jeppe gjorde ju sådär 100 lussebullar o massa pepparkakor=) gott=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0