barn igen

Vet ni vad jag vill göra?

Jag vill ta på mig varma kläder, mössa, halsduk, vantar o hela köret för att gå ut o leka i snön. Ta med hundarna ut en kväll när det inte är andra hundar eller människor ute som stör och bara bli barn på nytt.

Jag vill rulla runt i snön, kasta snöbollar och busa med Kenzo.

Sen när man är kall o frusen går man in o dricker varm choklad och kryper upp med en filt i soffan o bara myser.

När Kenzo var bebis så va jag o min dåvarande kille Martin ute och lekte i snön men sen dess har jag varit mes. Well, när jag va i sälen med familjen förra julen lekte vi väl osså lite i snön men det är ändå lite annorlunda.

Vill ut o leka i snön nu!=P Nån som e på???


Jag, martin o kenzo ute o leker i snön=)


Leker i snön



Frös som fan efter att jag rullat runt i snön=)


hur härlig e nu inte denna bilden då?=P



Bebis Kenzo tycker grenen är ivägen=)


Lekställning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw sötis :D

2010-01-29 @ 13:55:40
URL: http://vickysangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för ras på hunden ? :)

2010-01-31 @ 23:01:37
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0