BOOOORRRIIING!

Idag är en sån dag jag bara vill gräva ner mig.

Det är kallt ute, snöar tom. Usch när ska det sluta snöa? Jag har knappt sovit inatt och trodde jag skulle dö när klockan ringde imorse och då hade jag ändå sovmorgon en halvtimme.
Orkar inte sminka mig så ser ut som en 12åring i fejjan.
Hade en kund halv 11 sen nästa kl 14 vilket är döööötrisst och det finns ingen serie att titta på så har absolut INGET att göra.
Har läst igenom alla bloggar och varit inne på facebook 14 ggr men där händer det ju inget roligt.

Usch kan inte denna dagen bara ta slut?




Kommentarer
Postat av: Ida

du får titta om o om igen på the singing pussy! hahahah

2010-01-20 @ 13:44:03
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Therese

Ahaa.. Nej inte jag heller. Klart det finns dom som gör fina akrylnaglar, men absolut inte kineserna på familia eller söderpunkten.

jag utbildar på på Professionails i Ramlösa, gör mitt prov på fredag. :) Älskar verkligen det. :D Var har du själv utbildat dig?

2010-01-20 @ 16:51:04
URL: http://hedstroem.blogg.se/
Postat av: Therese

Hur fungerade det med distanskurs? Hur läser man då? ;p



Aa, älskar dekorationer :) Har massa bilder på naglar i min blogg också, kolla om du vill. :)

2010-01-20 @ 19:30:51
URL: http://hedstroem.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hejsan!!

Gör du fortfarande hår?? jag e väldigt sugen igen...

Hur mycket tar du... och var rekomenderar du att man ska köpa hår??

Du får gärna svara på min mejl [email protected]



2010-01-20 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0