Bye bye Balle!

Imorgon åker Baltzar till Oslo för att jobba.

Skittråkigt tycker jag att det är och då jag fick reda på det igår så kom det som en chock. Inga förvarningar eller något. Han ba smällde bomben.

Vi kommer ju fortfarande hålla kontakten och vi kan ju ses när han är hemma och hälsar på. Han försöker få mig och Ida att komma o hälsa på så vi får se. Kanske blir en festhelg i Oslo snart.

Ha en trevlig resa upp, haha 10 timmar på en buss, inte speciellt skoj så vi vet ju båda den ej kommer bli speciellt trevlig. Hoppas du får sova nått iallafall för sitta vaken på en buss så många timmar dör man ju lite inombords.

Vem ska nu skälla på mig när jag e ute and make the wrong decisions? hehe nä skämtosido kommer fan sakna lilla Balle. Vi fyller ju tom år på samma dag, hur coolt e nu inte det. Dock så e jag ett ANTAL år äldre men skitihoppa=)

See ya soooon sötis!

Hade inga egna bilder så fick sno en från hans face!
där hade man inte tackat nej att vara just nu i denna jävla kylan!


Kommentarer
Postat av: Baltzar

nu gråter man ju lite inombords ;) eller nej, man är ju kille. det är knappt okej att gråta när man ser på en film, men va fan. Nu är det ändå ok :)



Jag kommer tillbaka och håller ett öga på dig när du minst anar det ;)

Kram

2010-01-04 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0