cravings

Jag är nog lite smått störd, haha!

jag är så fruktansvärt sugen på sån här mer juice man drack när man va liten. I en liten förpackning med sugrör fastklistrad på sidan. Egentligen ska det inte vara mer utan den här mowgli jucien som fanns. Kommer ni ihåg den?

Smakade tropiskt och jag älskade den. Man var ju överlycklig när man skulle på utflykt med skolan för då fick man mowgli juice=)

Hade det inte varit för jag visste till 100% jag inte var gravid hade man ju börjat bli rädd på riktigt när man får sånna här cravings efter nått (+ illamåendet då som vägrar gå bort.) Jag bara måste ha sån juice, fast mowgli finns inte kvar så får bli mer med apelsinsmak. Det vattnas verkligen i munnen när jag tänker på det.

Haha, ja jag vet att jag inte är helt normal men det har jag aldrig påstått jag är iheller;)

Mohahhahahahahaha




Kommentarer
Postat av: Anonym

köp ett nytt test, för att vara på den säkra sidan :)

2010-01-12 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0