dags igen!!

Då min kusin bad om att jag skulle fylla i en lista så gav jag mig ut på google för att hitta en=)

Hittade en ganska rolig en=P

Så ta nu fram mobilen, kopiera listan o lägg in den på eran blogg=)

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..

Har du pussat nummer 2?
Hehe, ja alldeles säkert på fyllan=)

 

Vad har du för relation med nummer 20?
Min tjejkompis från England. Lilla Carrie=)

 

När ska du träffa nummer 30?
När jag är i sthlm nästa gång kanske=)

 

Är nummer 18 söt?
haha klart, han liknar ju mig:P haha brossan då asså!

 

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
well, va ba 4 år när jag träffade henne första gången. Hon föddes då=) Tyckte väl hon va en skrikig unge. haha

 

Gillar du nummer 14?
Absolut, älskade Bengan, vem kan inte gilla henne=)

 

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
hmm såg han när jag skulle till systemet men jag va osminkad o sleten så gick aldrig in i butiken o hälsade=P

 

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
kanske på söndag;)

 

Är du nära vän med nummer 23?
nej, inte direkt.. vääääldigt speciell person...asså vääääldigt speciell

 

Har du gått på bio med nummer 4?
klasskamrat från mellan o högstadiet så det har jag alldeles säkert.

 

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
o festa absolut!!!!!!!!!!!! hon e sjukt rolig! gillar henne=)

 

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Hundar=)

 

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
hehe ja klart

 

Vad har du och nummer 24 för relation?
En supersöt tös vi brukade festa med förr.

 

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Ingen aning om vem personen e. står dagmatte nina... så förmodar jag ville hon skulle passa Kenzo=)

 

Vad är det bästa med nummer 8?
Att han e så söt o rolig=) <3

 

Brukar du och nummer 16 träffas?
JAAA!! typ varenda gång man e ute=) haha nä vatt dåligt på senaste men hoppas lilla bir börjar spela oftare på cardan så man får träffa han=)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0