ditt friiiiikin jävla SVIN!!!!

OH MY FRRRRRREEEAAAKING GOOOOD säger jag bara!

Fler än jag som såg paradise hotel igår och i stort sett bara skrek o gapa när Stefan först låg med hon strippan för att sen gå ner till Erika o sätta på henne osså. Tvättade han den ens imellan. SÅÅÅÅÅ äckligt!

Och detta har jag nästan varit med om själv. Makes me sick! REALLY SICK!

Hur tänkte fanskapet? Att det inte skulle komma fram eller?? Herregud de bor tillsammans allihopa 24 seven. Så jävla kåt kan man inte vara att man sätter på 2 tjejer på samma kväll med bara nån timmes mellanrum, om det ens var det.

Ryser bara jag tänker på det. Stackars Erika, fy fan o få reda på det! Och hon grät innan på kvällen vilket måste betyda att tjejen hade känslor så blir hon så fruktansvärd lurad av ett jävla svin.

Vad e det med dessa sjuka människor som inte kan hålla sina jävlar kukar i styr och ljuger så de tror sig själva. Han sa han ej skulle göra något med henne och hon behövde ej oroa sig, han ville bara vara med henne. JÄVLA BULLSHIT! e killar så kåta att de tar vad fan som helst

Gud vad upprörd jag blev men man har ju själv råkat ut för dessa jävla svinen!!!

Mig händer det all the time och jag e fan trött på det nu! Ska ALDRIG mer släppa in en kille för nära, blir fan ba sårad. Sa exakt likadant sist men idioten charma mig och sen grundlurade mig så nej ALDRIG mer!!!



Kommentarer
Postat av: mimmie

eller hur? så jävla äckligt! tyckte han var så bra fram tills igår, blev helt tokig hemma! äckliga fan!

2010-01-05 @ 11:20:14
Postat av: D i v a

Jooo, jag såg de också. Höll på att dö, jävla äckel. . !! jag undrade precis som dig, TVÄTTADE HAN SIG ??? Usch, bekglar att du fått råkat ut av såna as. Du är mycket bättre än så, stå på dig & en dag står Han med stora H framför dig =) !! Njut så länge =)

2010-01-05 @ 11:40:03
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: ninathaii

ok kanske nte ska utala mig eftersom jag aldrig kollar på programmet, men seriöst...går man me i paradise hotel så vet man att d handlar om sex,pakter o intriger? precdis som om man träffar drömprinsen där haha...fast ja håller ändå med om att han e ett svin.usch.pusss

2010-01-05 @ 12:10:39
Postat av: Anonym

Go stefan, go stefan, go stefan

2010-01-05 @ 15:13:04
Postat av: Mickimus

I agree! Trött på alla äckel. De kör med nya knep nästan varje gång så man går runt och tänker: Yes äntligen en vettig kille! Men nope...visar sig oftast vara värre än den andre! Ska nog bli nunna. Fan ska man med en kille till egentligen? Ger en bara tårar.

Kämpa på!

2010-01-05 @ 17:09:21
Postat av: Agnes b

ja tycker man får skylla sig själv om man ställer upp i det programmet. Spriten var nog ganska avgörande denna natten, man såg ångesten i hans ögon sen haha



Asgarva när ja såg de, så länge man inte tänker sig in i situationen själv så. Då blir de jobbigt.

Alla är svin i de programmet men eftersom ja känner Erica så är de lite synd om henne.



Händer nått ikväll?

2010-01-05 @ 19:05:10
URL: http://agnelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0