året som gått!!!!!

Blev utamanad av lilla söta Agnes att svara på dessa frågor som handlar om året som gått.

Så här är min lista över 2009!

Officiell nyhet:
M. Jackson dog. R.I.P
Personlig nyhet: Jag blev 25 år o fick SJUK ångest!!!! haha
Känslor: Alla har sina ups and downs o jag är inget undantag. Från att va skitlycklig till deprimerad och ha feteångest för vad man ska göra med sitt liv på en nanosekund.
Kärleksögonblick: Kärlek? Vad e det? Inget som fanns i mitt liv under 2009 iallfall.

På min o Idas 50 års fest!


Seger: att ta sig igenom detta blubåret är en seger i sig!
Plats: England, hade så mys o skoj där.
Vardagsmys: Inte gjort annat än att jobba vardagar 2009 så inte haft tid till nått mys.

jag, utanför huset där jag bodde när jag bodde i England 2004/05


Helglyx: Har ju varit ute o partajat EN DEL under 2009. Anka o Ida = radarparet!
Flopp: Att min operation inte blev speciellt lyckad=/
Maträtt: Varit en frrruuuukkkktansvärt massa donken. Konstigt man nästan rullar fram;)
Dryck: Aldrig druckit så mycket te som jag gjort förra året.
Tv program: SÄG ett tvprogram jag inte kollat på. Haha.. GOSSIP o Desperate va mina favoriter under det året.
Plagg: leggins!



Skor: höga klackar is da shiiiit!
Accessoar: Mitt guesshalsband (nej Daniel där står inte guetta på det,haha)  har användts flitigt under 2009
Väska: espritväskan
Stillikon: BLUB!
Makeup: hms egna solpuder. älskar det!!!
Butik: Gina tricot



Parfym: escada o britney spears
Träning: inte tid till att träna
Resa: England. Kreta va osså mysigt men England, fan va skoj vi hade!
Drink: Redbull vodka eller en Annika



Lyx: Min lyx är att jag har världens bästa vänner och min familj runt omkring mig!
Sysselsättning: Jobbat,jobbat,jobbat, sa jag att jag jobbat? o festat såklart=P
Premiär: på min nya näsa o läppar.. hahahhahhaahha.. visste inte vad jag skulle skriva! Blub=P

Pallar inte utmana vidare utan alla som vill anta utmaning DO IT! skriv sen en kommentar när ni svarat på den så jag kan gå in o läsa=P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du annika??? pusspuss sanna

2010-01-10 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0