gooosebumps

Satt hemma hos Ida och vi vet ej hur men vi kom o tänka på denna låten. Så vi va tvugna att youtuba den och där satt vi båda två med gråten i halsen och gåshud redan innan låten börjat.

Den är så himla bra och ryser i hela kroppen när jag hör den. Älskar Helen Sjöholms röst. Filmen tycker jag är lite knepig men sorgligt när hon sjunger denna låten och sen får så mycket stryk hemma av sin idiot till man.

Jag kan ej sluta lyssna på den. O varje gång står varenda litet hårstrå jag har på kroppen.

 

En annan låt med henne som jag älskat och lyssnat på sen jag var mindre. Kan ej komma ihåg vilken ålder jag var i men runt 14 kanske. Kommer iallafall ihåg att jag gick runt på mitt flickrum med denna låten på högsta volym och önska jag kunde ta de tonerna. Ryser även delux av denna, gåshud på hela kroppen!

 

ni kan spola till typ 28 sek in i låten. väldigt långt intro. Men herregud vilken låt. Älskar den!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Så sjuuukt! Jag satt och lyssnade på denna hela kvällen igår haha! :P Telepati?

2010-01-22 @ 09:33:06
URL: http://pickymicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0