GÖÖÖTLABORG

Då ska man partaja i Göteborg på söndag=) Kan ju ba bli så jävla bra!!!!

Då Ida jobbar till 18 så får vi ta bussen=( Hooooooooppas vädret e bättre annars lär ju inte bussen va framme förrän 12 på natten. Det gick inget tåg förrän 20 men vi får smygdricka lite på bussen och sminka oss innan vi drar=)

Ska bli riktigt skoj o göra sånhär spontangrej och det sägs att park lane är riktigt bra på söndagar. Sist vi va i Göteborg så hade vi sjukt skoj där så vi blir nog inte besvikna denna gången iheller.

Ska ut med Martin o Stefan från bowlingen som också ska dit så det ska bli skoj. Ska även försöka möta upp Danne som vi lärde känna på GC-tiden. Inte sett han sen 06 så hade vatt skoj o festa till det lite med honom=) He´s HOT;)

Man kanske ska skita i att gå ut på lördag så man ej e bakis på söndag. Fast jag jobbar iof nästa o nästa lördag så då kan jag ej festa och då kommer jag nog få lite panik på lördag så kommer nog gå ut ändå=P Lär ju inte få ut Ida då hon jobbar på nya jobbet på söndag så får se om det är nån annan som vill dansa röven av sig på cardinal på lördag=P

Ska förresten jobba på Bahnhof i Ängelholm nästkommande lördagar. Ska va värdinna och ta leg. på alla småttingar. Ska bli ganska skoj faktiskt, men kallt. Det är ju min chef på kliniken som sköter det stället så han frågade om jag kunde ställa upp då den som brukar vara där skulle på semester=) Extra pengar e alltid bra=)











Kommentarer
Postat av: Mallan

Park Lane är asbra på söndagar. Var förr, iallafall.. Mer krogfolk ute då. ;) Mer fylla med andra ord. :D Ha så skoj o slå klackarna i taket. :D

2010-01-27 @ 23:42:52
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0