grannfejden

I lördags hade jag lite party hos mig. Vi var 6 tjejer och Nikolas så inte alls värsta festen utan lite mysig förfest.
Ska lägga upp ett inlägg med bilder från lördagen lite senare, så lugna er, det kommer=P

Iallafall så blev det väl ganska hög musik mot slutet och helt plötsligt får jag 2 sms som är skickade från nått gratisprogram på internet där det står typ att jag hållt ett jävla liv och det inte är första gången och de ska klaga till brogripen blablabla

Asså för det första, vem går upp till min våning för att höra ljudet kommer från min lgh, gått in på hitta.se och letat upp mitt nummer och sedan för att vara anonym skicka mess från nätet? Är det svårt att bara knacka på och fråga om vi kan dämpa oss?

Och för det andra så ska de ta reda på fakta innan de anklagar mig för att fört liv andra helger vilket jag absolut ej har. Grannen därimot har haft lite fester på senaste men jag är inte nån jävla surkärring som ej klarar av lite ljud fredagar och lördagar. Inte så att nån sitter upp och festar till 5 på morgonen. Musiken stängs ju runt 12-1 tiden och det kan väl stå ut med.

Blev så irriterad att jag skrev ett långt mail till brogripen där jag förklarade läget och skrev osså ett x antal ggr att personen i sig inte ens varit och knackat på. Hade hon gjort det och sen vi fortsatt hålla ett jävla liv hade jag förstått hon blev förbannad men hallå, säg till istället så hade hon sluppit ta sån dyrbar tid av hennes liv att leta upp mig på nätet för att skicka sms.

Har lust att sätta upp en lapp i trappen för jag vill fan veta vem det var. Hon skrev även i smset hon hade flera vittnen på att det ej var första gången mm. Ehhh snacka skit. Konstigt ingen har sagt något isåfall. Nä men jag o Ida för tydligen sånt jävla liv på helgerna så det uppfattas som vi har värsta festen, ehhhh dont think so! Ta reda på fakta först jävla kärring!

Usch va arg jag blir. Helt upprörd. Anser att man får stå ut med lite när man bor i hyreshus och speciellt på helgerna.

Hade förstått om jag fått klagomål i den andra lägenheten för där hade vi fester. Men i denna har jag haft typ 4 ggr sen jag flyttade in. Det är 1 år sedan.

Grrrrrr arg blir man på sånna jävla bitterfittor, säkert inte fått nått på länge så går det ut över mig. HAhaha!




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tycker du ska skriva den lappen och hänga upp i trappen så den bittra personen kan läsa det. Jag hade HATAT att inte få försvara mig!

Mesig bitterfitta måste det också ha varit som inte har mage att ringa på och be er sänka volymen..

2010-01-25 @ 17:13:34
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

förstår dig verkligen!!! va glad att du inte har min granne dock!! Han e sjuk i huvudet! blir väckt av dom 6-7 på morgonen då ungen gallskricker och det låter som elefanter där uppe! INTE nog med det.... jag spelar sällan musik och har själv fest knappt 4 gg om ÅRET minsta lilla musik jag spelar när jag städar tillex (inte änns fest hög volym) Så bankar han i taket! Sjuk i huvudet!

Och som du sa att skicka ett anonymt sms fan va fegt gjort! Hade verkligen med kontaktat hyresvärden som du gjorde! Man vet ju själv vad man gör och inte gör!

2010-01-25 @ 18:13:27
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: Pia

Här finns en person som du vet vem är som inte gillar dig alls. Snackar så mycket skit. Hon ligger bakom sms som du fick.

Hon heter Veronika jacovidou

2010-01-25 @ 19:22:50
Postat av: annika

pia: vem är du och vem är den här veronika? bor hon i min trapp?? vad har jag gjort henne ever lixom. aldrig ens pratat med nån i detta huset.

2010-01-25 @ 20:21:58
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: ninathaii

jag träffade oxå henne juh i trappan...fet jävel, sen va d en annan tjej oxå. Håller helt me dej, knacka på liksom!?? o på en helg....sånna borde ju bo ute på landet.puss thaii

2010-01-25 @ 20:24:43
Postat av: Veronika Jacovidou

Ja du Annicka du var faktiskt väldigt högljudd, jag som försökte raka mina hundar i lugn och ro en lördagkväll så ska du komma och förstöra det med ditt fruktansvärda oväsen. Jag äger brogripen så du kan flytta direkt imorgon, hejdå.

2010-01-26 @ 03:32:11
Postat av: Ida

typiskt utlänningar att tro dom äger allt o alla!



Och om du nu skulle äga brogripen din bittra jävel så går du emot lagen... Du tror på ALLVAR att du kan vräka henne för hon har en fest då är du ju ännu mer blåst i ditt huvud..

Du är bara bitter FÖR ATT, VI är snygga, har roligt och faktiskt kan gå ut en lördag och festa röven av oss medans du sitter hemma...



Med tanke på att jag alltid är hemma hos annika och med tanke på att både jag och annika bor i brogripens hus så är du MER än välkommen att prata med oss som VI vuxna människor gör eller vi kanske ska ta de över sms? En sms sida på nätet för du kanske inte har råd med en telefon...



Kom igen nu VÄX UPP för helvete de var en fest!!!

2010-01-26 @ 12:24:55
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Veronica Jacovidou

Hej Annika. Idag googlade jag mitt namn för att kolla upp en bild på mig, så såg jag dethär på din blogg. Jag blev såklart mycket chockad. För det första så har de/dem stavat mitt förnamn fel, sen har jag inga hundar! Jag vet inte vem du är eller hur mitt namn har hamnat i detta sammanhang. Beklagar verkligen det dem skrivit men vill att du ska veta att jag inte har något med det att göra. Sen vill jag säga till dig/er som skrivit det, Ni måste ha ett mycket tragiskt liv!!!



Mvh: Veronica

2010-05-21 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0