gråter

Hur i HELVETE kan man vara så elak o hemsk människa som den personen som lämnade 6 rottweilervalpar ute i snön när det är så här kallt. Tror ju knappast personen lämnade dem för att någon skulle hitta dem utan för att de skulle frysa ihjäl.


Jag skakar i hela kroppen och är så förbannad. Vissa människor ska fan inte få ha hund. Fy fan asså. Får inte fram orden för vad jag skulle vilja göra med den personen som tydligen inte har ett hjärta eller hjärna.

Hur kan man vara sån djurplågare att man har hjärta att lämna sina 8 veckors små bebisar ute i snön för att frysa ihjäl.

Och att personen väntade till ca 8 veckor innan han/hon kom på att nej vill ej ha dem så jag dumpar dem i skogen. Hur svårt är det och bli av med 6 st valpar? Bara att sätta in en annons i blocket att valpar skänkes.

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD SÅ JAG SPRICKER! förstört hela min dag.

gråter gör jag osså. hatar när djur plågas.!!!!!!

Läs artikeln här




Kommentarer
Postat av: E

Kan inte heller fatta.. jag hade gärna tagit en..

Så jävla söta..

http://hd.se/astorp/2010/01/21/han-hittade-valparna/

2010-01-22 @ 13:28:18
Postat av: Anonym

Har du inte sett vad de gör mot grisarna då?

2010-01-22 @ 15:23:19
Postat av: Ida

men vem fan kan jämföra grisar o hundar?

???????

2010-01-22 @ 18:52:31
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Anonym

precis. bara för att vi inte har grisar som husdjur så accepterar vi det? det e precis lika hemskt som det de gör mot hundarna i kina.

2010-01-22 @ 19:02:52
Postat av: Cam

NU blir jag riktigt JÄVLA arg!!! Spelar väl FÖR FAN ingen roll vilket djur det rör sig om. Behandla andra (även fyrbenta) som du vill bli behandlad själv!!!!! Grrrrrrrrrrrrr

2010-01-22 @ 22:26:47
Postat av: malin

ja oavsett om det är en hund eller en gris, de ska behandlas lika oavsett vad.. tyvärr gör de ju inte d o vi äter gris men skulle aldrig få för oss att äta hund.. d e lite fel men d e så vi e uppväxta o d e så d funkar här.. men oavsett vad så ska de inte behandlas olika för d..

2010-01-23 @ 01:35:29
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: marie

det är så jäkla sjukt!!!! blev vansinnig när jag läste det. tre st som miste sina liv =(

skulle vilja binda fast den personen vid ett träd där ingen ser så kan han/hon sitta där o frysa ihjäl!!!

2010-01-23 @ 06:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0