gravid?

Ni som läser min blogg eller känner mig bra vet om att jag inte mått speciellt bra de senaste dagarna. Har ej kunnat äta och mått fruktansvärt illa!

I stort sett alla jag berättat detta för har ifrågasatt om jag kanske är gravid. Jag har mest skrattat åt det för jag vet att jag inte varit gravid. Klart tanken har skrämt mig lite eftersom ALLA verkligen ifrågasatt då jag berättat hur jag mår.

För att lugna alla och verkligen kunna svara ärligt på frågan om jag var gravid eller inte tvingade Ida mig att köpa ett gravtest.


Nu vill ni säkert veta resultatet och jag kan ju säga att hade det visat sig att jag var gravid hade jag ju inte skrivit upp det i bloggen så ni kan alla lugna ner. Jag är inte gravid och ska inte få nån bebis på ett bra tag!

PHHHHUUU säger jag bara! Hade nog dött lite inombords om jag varit gravid. Jag e inte alls redo för barn just nu och vill ju gärna ha ett stadigt förhållande innan jag skaffar smått.

Hade jag varit gravid och jag behållt barnet hade ungen fan kommit ut med knorr och tryne. HAHAHAHA!! O det hade inte varit gener från mig om man säger så ;) Haha!

Börjar faktiskt må bättre igen och har lyckats äta nästan en hel tallrik gröt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0