hårförlängning

Ida va o fixade sitt hår hos mig och färgen passade verkligen bra in o jag tror hon e lycklig nu;)

Före:

Efter, satt i 140 slingor i 50 cm:



Gjorde även en förlängning på Lina och som vanligt så glömde jag att ta en förebild. Tror jag gjort hårförlängning på henne 3 ggr o glömt ta förebild VARENDA gång. Tosig på mig själv. Så när jag kom på att jag glömt det så tog jag ej bild under arbete istället=P

 

Efter, 100 slingor halvlockigt hår i 60 cm (i think, eller 50 cm):

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhhh.. Jag vill med göra men fick så dålig erfarenhet sist jag gjode det=( traslade sig och va inte alls bra.... Men skulle vilja igen och om jag gör kommer jag gärna till dig=)

2010-01-04 @ 18:50:53
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: maria

hej



hur sätter du fast löshåret?

jag har haft extensions förr, men det slet jättemkt på håret. tappade typ hälften av mitt eget... nja kanske inte riktigt, men ändå...



vill göra det igen men vet inte om jag kan utsätta mitt stackars hår för det, :-(



tack för en kul sida!

2010-01-05 @ 21:12:59
Postat av: anna

Gör du hårförläning på vem som helst? :p Alltså typ kan man gå till dig och göra det?

2010-06-27 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0