hittade en lista=)

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Om jag skulle träffa han på stan hade jag absolut pratat med honom men inte så att jag ringer honom o vi har kontakt ofta=P

Har du sett din bästa vän gråta? Ja, man måste finnas för sina vänner o bästa vännen e oftast den bästa axeln att gråta ut hos.

Vad åt du senast? PIZZA!!!!

Har du fått någon komplimang idag? hmm idag? haha det skulle va på nätet då att folk tyckte jag va fin igår för hade de sett mig idag hade jag minsan inte fått några komplimanger. Schhleten delux=P

Har du varit med i en rättegång? Nej jag e snäll flicka

Är du polare med grannarna? Nej i stort sett aldrig träffat dem. Men Ida e ju nästan granne så då svarar jag ju såklart ja=P

Vilka länder har du bott i? Sverige såklart haha, England och Gran Canaria.

Vem såg dig naken senast? Daniel ;)

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i mer än 15 min.. hmmm.. kan det tagit 15 min att köra från stan till donken o sen hem till mig? Hmm OM det gjorde det så var det igår. Annars har jag faktiskt ingen aning. kör aldrig så långt. Bekväm som man e=P

Har du haft en stalker? HAHA BLUB!!!! HAHAHA!!!!!  (Ida du fattar)

Minns du dina/din musiklärares namn? musiklärare...haha.. hmm.. just det, vi fick en ung tjej i 9an som heter Ida som ingen annan lärare på skolan gillade för hon körde sitt eget race o gick i linne o så. Det uppskattades inte av de äldre tanterna på skolan. Men hon va grym som lärare och vi satte ihop en musikal tillsammans med henne som hette "pepparholmen". Så jävla bra va den. Synd ingen har den på film... skulle gärna se den igen. Haha. Jag spelade spice girls freak det säger väl allt!! afrohår o 10 cm platådojjor!

Hur bra är din syn? Kan säga att jag verkligen behöver använda mina glasögon mer än vad jag gör. o det blir fanken ba värre o värre. ser på nära håll med långt håll blir det suddigare.

Var är dina syskon just nu? Kan tänka mig att min bror sitter uppe på datorn o spelar eller nått annat. Han e allt en liten datanörd.. haha

Vad var den senaste drömmen som du minns? haha den va inte rumsren iallafall=P

Vem ringde dig senast? Idahooooo

Vilken tid gick du upp imorse? blev väckt kl 10 av en viss tomte men somnade om igen o gick upp runt 12 för att möta Ida.

Vad ska du göra i helgen? Det blir nog bara lugnt då det blivit en DEL festande nu på senaste. Ida jobbar så då e det ändå trisst att gå ut. Blir all in på tisdag istället. Pimps and hoes fest på cardan.. hjälp vad ska man ha på sig??=P

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "inte så gott, får ryggmassage nu"

Vem är den senaste kändisen du tog på? ehh vad jag vet har jag aldrig tagit på en kändis.. haha.. eller? haha inte som jag kommer ihåg iallafall. kramade paradise andreas när vi va i göteborg men han e ju inte direkt kändis. haha

Vad finns i din bakficka? har ingen bakficka

Vad gjorde du klockan 2 inatt? va på väg ner till cardinal i kylan. FY FAN va kallt det va.

Vad är det första du gör på morgonen? snoozar=P

Vad ska du göra efter det här? ehh sova. vilket jag skulle gjort för 100 år sedan. Somnade på Idas soffa innan när vi kollade film så bestämde mig för att gå hem o lägga mig. Det var 2 timmar sen o fortf inte gått o lagt mig. Vad e det för fel på mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0