host o snörvel

Jag börjar känna mig sjuk=(

Ont i hela kroppen, fryser och känner mig tjock i halsen. Ikke bra. Har inte tid att bli sjuk nu.

Får nog bli en tidig kväll så jag får massa sömn inatt och kan vakna frisk imorrn.

Nu skulle man haft en karl som kan ta hand om en, göra soppa till en, bädda ner en i sängen och bara ligga och hålla om en så man slapp frysa=) Nån frivillig?=P hahaha

Inget skoj på tv ikväll=( Fast fastnade just nu på nått sjukt program på kanal 5. Handlar om några extremt plastikopererade rika husfruar eller nått. Herregud, hur kan vuxna människor bete sig så? Iam in chock!

Shiit detta måste jag ju se.. hahahha! helt sjukt!




 




Kommentarer
Postat av: Dane

Gå å bajsa.. Glans sa att det hjälper!

2010-01-28 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0