I give up

Fick ett wakeup call inatt och nu inser jag att verkligen måste ändra mitt liv och inte gå på massa skitsnack.

Att bli så lurad som jag blivit är inte helt ok och nu har det verkligen spårat ut och jag måste göra något åt det. Förstår inte att jag låtit mig själv bli såhär lurad gång på gång. Borde sprungit åt andra hållet redan från allra första början.

Jag skämms nästan när jag tänker på hur jag varit den senaste tiden men det ska bli ändring på det nu. Herregud, kan ju göra såååå mycket bättre. O det vet jag!

Kan man inte bara "erasea" de senaste månaderna i ens liv. Då hade jag sluppit ha såhär ont i magen och konstig känsla i bröstet.

Så nu ger jag upp och går vidare med mitt liv. För jag orkar inte ta mer skit!


Kommentarer
Postat av: Baltzar

You go girl! finns bakom och knuffar på när det behövs =)

2010-01-18 @ 00:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0