jävla skit idioter

När vi kom hem från nyår så parkerade Daniel bara några bilar ifrån min så vi gick ju förbi min bil och då såg jag att någon har sparkar av min backspegel. FAN va arg jag blir. Räcker väl med att de repade hela sidan på min bil förra året. Nu den jävla sidospegeln!!!!

Jävla gastar som gjort det. För helvete bara för ni e på dåligt humör låt inte det gå ut över min lilla oskyldiga bil.

Nån måste verkligen hata mig för det va bara min bil, ingen annan. det va likadant med repan, endast min bil=(

Så nu får man punga upp med en massa tusenlappar där osså för att få den fixad. Min vanliga gamla otur!

När fan ska oturen vända? 2009 va fan katastrof men 2010 börjar fan inte myk bättre.

TOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSIIIIIIIIG!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Agnes b

Tråkigt att höra. Men tror fortfarande 2010 kommer bli ett bättre år :)



Du är utmanad, har ju förstått att du gillar listor haha

kram

2010-01-04 @ 17:42:14
URL: http://agnelicious.devote.se
Postat av: Pernilla

Det e verkligen tråkigt.... Dock har min syster med fått sin backspegel avslagen vid 2 tillfällen... så det e nog inte bara din... Men såå jävla onödigt och tråkiga pengar=/

2010-01-04 @ 18:48:01
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: Ina

Krya på dig....och jag tror att oturen vänder för dig snart....efter regn kommer solsken....de vill jag tro allafall...

2010-01-04 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0