lite smått panikslagen

Efter att ha sovit sådär 3 timmar inatt gick jag upp kl 9 för att ha fixa Isabells naglar. Vad gör man inte för att ställa upp när polare ska på fest=)

Varför jag inte sov mer har jag ingen aning om, låg o vred o vände mig och kunde bara inte somna. Att jag är förkyld är nog en av anledningarna men det var lixom som om jag var orolig över något. Låg o tänkte på allt o ingenting men mest av allt tänkte jag att jag måste sova, vilken man alltid gör i den situationen. Man tittar på klockan och tänker nu måste jag sova och räknar timmarna till man ska gå upp.

Sov först 2 timmar sen vakna jag, somna sedan om en timme igen men efter jag vakna med ett ryck kl 6 på morgonen kunde jag ej somna om. Fick ett mess kl 8 på morgonen och efter det låg jag bara och tittade på klockan till den skulle ringa halv 9. Snoozade 2 ggr och då somna jag nog till lite, såklart. Man somnar när man ej kan sova. Typiskt. Va dock bara att masa sig upp från sängen.

Skulle börja jobba på kliniken 11.30 och det var tur jag ej var sen ut till bilen utan gick i tid. Stod parkerad i backen upp mot viskängen och det var ganska trång ficka. Vet jag kämpade med att få in bilen där igår och varken bilen framför eller bakom hade kört iväg imorse. När jag lyckats ratta ut bilen så jag ska kunna köra iväg fastnar den. JAG KOM INGENSTANS!!!! gasa som en idiot, backade för att hitta ett annat spår, gasade igen men kom ingenstans. Fick lite panik o visste fan inte vad jag skulle göra. Kunde ju inte gå ut o putta på bilen själv då den stod i en backe. Då hade den åkt rakt in i bilen bakom, hade nog ej varit så poppis=P

Det gick förbi en kille som jag snällt bad hjälpa mig putta på bilen. Men det gick fan inte. Paniken växte och jag kände mig stressad. Då kom det en annan man med sin sura jävla kärring. Jag frågade snällt om han kunde hjälpa mig och han nästan sprang bort till bilen och ville hjälpa till. Hans jävla kärring ville inte han skulle hjälpa mig för direkt när jag frågade så sa hon typ nej blabla till honom men han hjälpte mig ändå. Snällt!! De puttade loss min bil, trodde jag.

En andra gång fastnade den och de fick komma o putta igen. Kärringen fortf skitsur och ba skakade på huvudet. Vafan va hennes problem lixom.

Men tack de snälla männen som hjälpte mig få ut bilen.

Vad som hade hänt va väl att när de plogat hade snön hamnat längst med bilarna och det är så kallt idag så det hade frusit. Så där va ju en upphöjning och min lilla bil klarade ej det. Jävla skitbil=) hahahah

Men nu är jag här på jobb och är tröttare än ever. Blir hem o fixa Elinas naglar sen sova en timme eller 2 så får vi se vad kvällen sen har att bjuda på.





Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 02:34:03
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: MICKIS

Haha! Så klockrent! Det är inte lätt med dessa bilar alltså... speciellt inte när de inte gör som man vill ^^

2010-01-31 @ 16:43:59
URL: http://pickymicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0