Lördag at cardinal

I lördes var ju jag, Ida o Emma o käkade på Le Cardinal. Deras potatisgratäng är så himla god men satan med vitlök. Alla 3 fast kanske mest jag o Emma satt o rapade den jävla gratängen sen när vi förfestade. Haha tur man inte e så känslig=P hahaha. Jag har ju mobilbloggat om maten så behöver inte säga så myk mer där mer än att vi hade skittrevligt och maten var riktigt god.



Jag körde så fick dricka coca cola så det va snabbt på groggen när vi kom hem vid 22 tiden. Bytte om till lite mer party kläder fast kände ändå för att ha någerlunda vanliga kläder så fick bli jeans. Hade helt nya jeans och jag vet inte om jag gått upp i vikt eller bara varit väldigt opptimistisk när jag provade dem snabbt o slängde in dem i garderoben för saaaatan va tight de satt. Jag som redan hade ont i magen och fortfarande lite illamående bytade snabbt om till coola lacktights istället. Men fick en bild på jeansen så den slänger jag in här=P

 

Hade dock fortf väldigt ont i magen och mådde jättekonstigt. Fick magmassage av Emma och Ida gav mig några äckliga tabletter för magen jag skulle tugga o svälja. Som vi skrattade. Jag hade nog en väldans rolig min när jag knapra i mig dessa (ja 2 stycken sa doktor Ida jag skulle tugga i mig) räliga tabletter och amtidigt så klöktes jag. Självklart så tog mina snälla vänner bild på detta och jag e inte blyg så visst ska ni få se dem. Om ni e äckelmagade så close ure eyes o scrolla ner nån decimeter=P hahahaha.

 

Jag bet ihop och vi drog ner för lite dans på cardinal. Vår vanliga lilla hörna som vanligt och jag hade faktiskt skoj och kunde tänka bort mitt illamående. Dock drack jag bara en drink ute sen fick det blev Loka. Skönt o va nykter för en gångs skull. Fast mina fötter hade nog mått bättre av att ha lite alkohol i kroppen. Satan va ont jag fick efter halva kvällen. Det va dock ba att bita ihop=P

Fått Emmas bilder då ni vet min e död och bilder i ett inlägg är ju ett måste så fick låna hennes=P Ida hade nog nån konstig-min-kväll för hon gör något cp på varenda bild. Det roliga e att hon e fan söt även om hon försöker göra sig mongo. Haha! Min lilla pruttis! Hon får helt enkelt bjuda på dessa bilderna då där inte finns några normala på henne;)

 

Det har tydligen gått sönder nått fläktsystem på cardinal så de har satt en värmefläkt precis i vår hörna där vi alltid står och då skulle Ida på att leka fångad av en stormvind vilket gick sådär=P haha Men vi slänger upp en bild här osså=P

 

 

Ida kommer döda mig men jag skrattar så myk när jag ser denna bilden så måste lägga in den. Vampyren Ida haha. Undra om hon försöker äta upp mig eller vad hon gör?=P Haha. Asså ok att hon e totalt hooked på New Moon men att hon själv ville bli vampyr visste jag inte. Hahahaha.. Förlåt Ida men den e sååå rolig! Hahhaa skrattar så jag nästan dör. *puss på dig*

 

 

Ida drog hem vid 3 då hon skulle upp o jobba i söndes. Ändå starkt av henne att klara till 3, och hon hade tydligen ej somna förrän 5 så inte många timmars sömn där. Hade aldrig klarat det så all cred till henne. Jag o Emma kämpade på till stängning och sen fick jag skjuts hem av Daniel.

En annorlunda kväll med VÄLDIGT märkliga människor ute men vi dansade loss o hade skoj.

Ska man ta några nyktra helger nu? Lär ju ej bli så men man kan ju alltid försöka intala sig själv att man ska tänka sig för innan man går på alkoholen, blivit lite myk av det på senaste. Men jag har ju skoj så ska ej klaga=P

 

Tack Emma och Ida för en trevlig kväll!!!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

fan de e ju världsklass på den bilden!!! hahahahha :);)

2010-01-11 @ 22:45:48
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack själv honey! En annorlunda kväll... ja helt klart, men skoj! Pöss på dig

2010-01-12 @ 00:21:04
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Anonym

guud så fint HÅR du har :O:O:O:O hur fixar du det så? och hårfärgen?

2010-01-12 @ 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0