lördagens spontanutgång

Det blev ju lite av en sponatnutgång då vi absolut inte planerade att gå ut från början. Va nära det ej blev något iheller då Ida tappade gnistan för hon ej hittade nått att på sig. Men hon va fortf lite sugen så vi begav oss till bowlinghallen.

Alla härliga människor som vi ville träffa jobbade så det va ett bra initiativ att dra dit.

Ida va tråkig och började dricka coca cola, sjukt seg att få igång men efter lite shottar blev hon på g=P


Stefan, Palle o Sebastian festade lite med oss medan Martin fick städa banorna. Haha. stackaren. krälade på alla 4 och va sjukt bitter. Härliga killar de där! Har verkligen sjukt skoj varje gång man åker upp på bowlingen o partajar lite.

 

Taxi ner till stan vid 1 tiden då Martin fick för sig att vi skulle gå in på Pasha. Hmm vafan gör man på pasha? E där inte -17 i ålder där och typ inget folk. Men vi följde snällt med och mycket riktigt, knappt något folk och herregud va unga de var.

 

Vi fick dock nys om att Jonas spelade i "lilla rummet" som det så fint kallades på Q tiden. De hade öppnat upp lilla rummet med mellersta rummet så där va ganska stort nu och helt smockat med folk. Den där Jonas vet vad han gör=P Fick lite flashbacks tillbaka till Q tiden. Så roligt man hade då! Fattar inte vad som hände och hur det bara kunde dö ut. ALLA va på Q!

 

Vi stannade inte på Pasha så länge utan drog vidare mot Tempel. Ja Stefan ville så gärna in där så vi fick snällt följa med ännu en gång. haha! Konstig runda igår men vi hade sjukt skoj!

På Tempel stannade vi typ 20 - 30 min sen drog vi vidare mot Cardan.

 

På Cardinal har vi som vanligt skoj och det var Bir som spelade så bra musik bjöds det osså på. Vi träffade en massa skojiga människor fast jag drack nog liiite väl myk. Fy fan va berusad jag blev där mot slutet. Jag som varit så duktig de senaste gångerna jag varit ute och slutat dricka i tid o druckit loka mot slutet av kvällen. Not this time. Fick jag verkligen äta upp orden jag skrev till Ida när jag frågade henne om vi inte skulle gå ut o supa skallen i bitar. Haha.

 

Ida däremot va duktig o slutade dricka redan när vi kom till cardan. Hon skulle ju upp o jobba idag så förståligt. Hon hade egentligen utegångsförbud efter 3 men har för mig hon drog runt 4 tiden=P Jag stängde Cardan och umgicks på slutet med Idas ex Andre. Skitskoj kille faktiskt.

 

Fick skjuts hem av Bir sen o han va sååå seg så vi kom lixom aldrig iväg. Satt där nere i restaurangen hur länge som helst. Jobbigt när alla andra e nyktra o man själv e berusad delux. Jaja opp igen, tur de känner mig=) hehe

 

Kul att min klänning åker ner hela tiden o jag visar bhn på varenda kort. Jaja blub blub. Tur den smälter bra in med klänningens färger=P

 

Kan ju säga att jag mådde mindre bra när jag vaknade imorse. FY satan. Det har verkligen varit en sånhär jag-ska-aldrig-mer-dricka-baksmälla idag. Men känner man sig själv så e man på det igen nästa helg! Idas lediga ju så då måste vi ju nästan festa. Haha!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0