love love love

Ida hittade en lista about love så får väl oxå ta o fylla i den. Känns som allt kretsar runt kärlek just nu, it sucks!

Jag väntar fortf på prince charming som ska komma in i mitt liv med storm.... waiting waiting waiting.... varför e det inte som på film? Blub asså! I hate the reallity!

Jag hatar alla jävla spel! HATAR HATAR HATAR!! vafan hände med ärligheten??

well här e den iallafall:

Lista: kärlek

Är du kär just nu? Nej det e hon inte
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? jappz
Har du ett förhållande? Nix!
Hur många har du varit tillsammans med? hmmm let me think... 5 tror jag.
När går gränsen vid otrohet? Det beror lite på hur seriös man är. Men att flirta bakom ryggen på den man är ihop med kan ibland vara värre än att ens kille kysser nån på fyllan som en engångsgrej. Usch hatar otrohet. Ärlighet varar längst!
Har du varit otrogen och om ja, varför? Ja det har jag *skäms* men jag var 14 år o han förtjänade det faktiskt!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? jag trodde nog jag va kär fast kom på sen att jag inte var det.
Är du romantisk? ja det måste jag säga att jag e.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? thats a big no no!!!
Är du svårflörtad? nej jag e ganska lätt att charma. tyvärr=/ blir oftast sårad.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? OHH ja. many times
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? jag kan vara en riktig biiiiatch! psycho helt enkelt!
Har du lekt med någons känslor? hemskt o säga men ja det måste jag säga att jag har.
Vem var din första riktiga kärlek? när jag va liten va jag kär i min barndomsvän marcus rönnberg i FLERA år!
Har du haft sex med över 20 personer? PASS!!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? träffades on and off i 4 år men var officiellt ihop i 2 av dem.
och ditt kortaste? 3 mån när jag va typ 15 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vet fan inte. klart man vill ha förhållande men samtidigt e det jävligt skönt att kunna göra precis som man vill.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej verkligen inte. vet att folk gör så men fattar inte varför. måste va sjukt jobbigt o gå o va nojjig hela tiden att nån ska få reda på det.
Är du en bra pojk/flickvän? Absolut. jag e nog sjukt svår att leva med men nån sa nångång till mig att jag bara träffat fel killar. Så får väl leva lite på det.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Daniel
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? blub
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? yes. då vet man ju vad man får=P
När fick du din första kyss? när jag va 12 år o va på semester i Turkiet! Jag blev så rädd så jag avsluta det o frågade vad han höll på med. haha.. wtf lixom.. va så kär i honom så äntligen kysser han mig så kysser jag knappt tillbaka.. gast man va på den tiden=P
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18..and still going strong=P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? ehhh NEJ!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig i livet. Då skulle jag fantomen va riktigt jävla kär!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? hmm både och... man har ju dumpat en del i sitt liv men har absolut blivit dumpad jag med vilket jag inte gillar alls. gör ju så ont i ens lilla hjärta om det finns känslor inblandade. o gäller det mig så finns det oftast det. TYVÄRR!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

aa fast alla vet ju att du raggar på andras killar utan att skämmas..

2010-01-10 @ 13:58:10
Postat av: annika

haha det va fan den roligaste kommentaren ever. Skulle jag ha raggat på nåns pojkvän? haha stå för vem du e istället. haha. jag raggar inte över huvudtaget på någon så konstigt om jag då raggar på nån som e upptagen! haha dagens garv!

2010-01-10 @ 15:41:02
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0