min fredag

Har ju jobbat som vanligt denna extremt kyliga fredagen. Ja asså jag tänker inte sluta gnälla på att det är kallt så jag nästan dör för jag gör nästan det. Gråter så fort jag kommer ut, nej inte gråter men tårarna kommer alltid på mig när det blåser eller e kallt. Tåren nästan fryser i ögonvrån så kallt det är. Usch vad jag hatar minusgrader!

Så, nog snackat om hur mycket jag ogillar vintern så ska jag berätta vad jag gjort ikväll.

Som ni sett kanske förstått så e lilla Balle hemma från Oslo så det var ju ganska självklart jag skulle hänga lite med honom innan han skulle börja jobba idag. Han kom o hämtade mig o vi drog o köpte sushi. Massssssa GOTT! Va riktigt sugen så det satt gott i lilla magen!

snodde ännu en bild från face! måste ta lite egna bilder på lilla Balle



Nu kommer vi till den roliga delen av min kväll. Jag fick Baltzar att spela just dance på mitt Wii med mig=) Så skoj men fy fan va jobbigt. Haha, nog bra kondis vi har nån av oss.. NOT! haha! Fan att jag inte filmade eller tog kort! Hade vatt skoj=)Jag utklassade honom självklart men det fick jag äta upp sen när vi satte i wii sport. Han spöa mig i allt vi gjorde så jag blev sur o stängde av. haha nej det blev jag inte men lite irriterad blev jag allt att det ej gick som jag ville. =P



När Balle gått sprang jag över till ida för lite quality time med min favvis! Vi kollade klart på Lets dance vilket jag missat första delen på. Arg blev jag på mig själv att jag missade det, älskar ju sånna program. Får bli tv4 play snart=P Måste ju se det! Kanske får bli imorrn, får se hur trött jag är efter jag e klar med detta evighets inlägget.

Shiit vem läser egentligen en såhär lång text? räck upp en hand?

Vi kollade även på raw och nått annat roligt program på kanal5 och jag fick mig ett gott skratt, precis vad jag behövde denna fredagen. Va även med Ida nere i tvättstugan, hon tjuvtvättade den lille räkan. Sånt roligt gör jag o Ida på våra fredagar. Tvättar! haha.. tittade även på när Ida dammsög o tvätta sina golv så skoj har jag haft det. haha nä ba skojja, alltid lika skoj att ba dega på Idas soffa o snacka skit!

Tror inte ni förstår hur SKÖNT det är att ha sin absolut bästa vän i huset mitt emot. Vi träffas på ett helt annat sätt nu och jag trivs som fisken i vattnet. Min andre hälft ju. Om hon ej flyttar med till sthlm dör jag. She have to!

Fick precis mess av henne

-Tack Annika!!!

Va fan har jag NUUUU gjort tänkte jag och skickade tillbaka nått mess som löd typ för vadå?

- för att du finns! puss fick jag tillbaka.. hehe naaaw min lilla fis.

TACK SJÄLV UNDERBARA IDA! Även fast vi tjaffsar en del så vet vi ändå att vi älskar varandra=) like sisters=P *mwhhha* vad hade man gjort utan sin bäste vän?

Omg nu har jag ju typ skrivit en hel jävla roman men wtf, read or dont. I dont care=P

Så slänger vi in lite bilder osså så det inte blir ett sånt där tråkigt inlägg med bara text=P

I löve that biatch!

Kommentarer
Postat av: Mr Look

Ida = NICEEE

2010-01-09 @ 09:18:51
Postat av: Ida

aww snuttefisen. Nu blev jag bölig!!! jag som precis hade sminkat mig. haha:)

Puuussss ses sen!! Kärlek!

2010-01-09 @ 09:30:51
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Baltzar

varför heeeeela tiden "lilla Balle".. Bah!

2010-01-09 @ 12:41:04
Postat av: Ida

eller hur?! tänk så har han en STOR balle??



hahahahaa förlåt var tvungen.. haha :)

2010-01-09 @ 18:05:29
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Baltzar

vadå tänk om.. det är ju fakta ;)

2010-01-10 @ 13:52:34
Postat av: anna

var fottqar ni såna fina bilder? =)

2010-01-12 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0