MOVING!

Jag ska förmodligen flytta över min blogg ikväll till en egen domän. Får hjälp av en gammal skolkamrat så vi får se om han får rätt på det.

Iallafall så kan alla kommentarer försvinna så skulle ni få för er att kommentera ikväll så kan dte vara så att jag ej ser dem så vänta att kommentera till den är flyttad eller maila mig på [email protected]. Skulle ni kommentera och jag ej svarar på er kommentar kan det vara för den försvunnit o jag inte hunnit läsa den.

Jag sparar alla frågor ni frågat så jag har kvar dem men skulle ni vilja ställa fler frågor kan ni göra det i min mail.

Ska bli spännande detta=) Men litar på Dan så kommer säkert bli skitbra!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0