my nails

Jag skulle egentligen ha gått hem direkt från Ida o fixa naglarna då jag slitit av mina under dagen och hade ont i dem. Inte lätt att sitta o göra naglar på andra när man har ont i sina egna så var lixom tvungen.

Ba sitta lite på datorn tänkte jag, det slutade med att jag tittade på 1 timme paradise hotell XL på tv6 play istället. Vafaaaaan!

Kl var nästan 1 när jag satte igång men mina naglar och det är inte så att det går fort att göra på sig själv. Får göra en hand i taget. Jag var klar kl 02.30 så ändå ganska snabb men gjorde inget direkt avancerat denna gången.

Lila gele på tippen sen vit marmorering på det. Blev ändå nöjd fast jag var trött som en åsna.

haha fan va snett o vingt det ser ut men det e nog ba mina fingrar som e konstiga för jag lovar de e raka=P


Kommentarer
Postat av: annica

supersnyggt!! i love lila !!!! ha en bra kväll!

2010-01-11 @ 18:40:19
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: linnea

åååååh vad snyggggaaaa!!!! älskade det snygga mönstret skit snyyggt :D

2010-01-12 @ 16:05:18
Postat av: Mickis

Snygga! =)

2010-01-12 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0